tot welke leeftijd kindje expres in draagdoek laten slapen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mupet, Jun 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Zomaar even nieuwsgierig tot welke leeftijd zou jij je kindje expres in de draagdoek laten slapen als hij in zn bedje niet in slaap kan komen?

Ik zat hier ineens aan te denken omdat wij vandaag een drukke dag hadden waardoor mannetje maar 1x geslapen heeft en wel 2 slapjes nodig heeft

Dit resulteerde natuurlijk in een heel moe mannetje die niet in slaap kon komen..

Dus nu hik net slaapt na veel gedoe bedacht ik me ineens misschien had ik hem wel in de draagdoek kunnen doen (vraag me af of hij dan wel zou gaan slapen, wil namelijk altijd alles mee maken maar goed)

maargoed vroeg me ff af wat jullie zouden doen oid of tot wat voor leeftijd jullie dat vinden kunnen

2. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Die van mij wil er absoluut niet meer in!

3. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik dacht later ook al hmm zou ie er uberhaupt nog in willen.. hij heeft er alleen als baby in gelegen..

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat voor een draagdoek heb je dan? Dat je met 10 maanden al niet meer kan dragen?

Mijn dochter slaapt helaas alleen in bed of in de autostoel als het slaapjestijd is. Dus bewust in de draagdoek werkt hier al niet meer sinds ze 6 maanden is ofzo. Wel ga ik, als het echt heel erg foute boel is, expres auto rijden om ze in slaap te krijgen.

5. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Ik heb wel al eens gedaan toen mijn oudste niet wilde slapen maar wel heel erg moe was gewoon een rondje gewandeld in de draagdoek net zolang tot ze sliep en dat was 10 tot 15 minuten daarna naar huis gewandeld en lekker in bed gelegd en ze heeft de nacht geslapen.

Ook heb ik al eens de fout gemaakt op vakantie in landal om haar niet haar slaapkamer te laten zien. Dus toen ik haar in bed wilde doen was het alleen maar krijsen.Dat was vorig jaar toen was ze al dik 1,5 geweest. Heb toen ook lekker over het park rondgewandeld met haar in de draagdoek tot ze sliep en toen lekker in bed gelegd.

6. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suusje, hij past vast nog wel, maar of hij het nog zou willen?? Dat bedoelde ik

Micron oke dus nog helemaal zo'n gek idee was het nog niet van me..wie weet probeer ik het de volgende x

7. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond het zelf op een gegeven moment erg zwaar worden. Ik heb ook een beco draagsysteem en daarmee kun je ook goed op de rug dragen, ideaal.

Maar ik zou er geen leeftijdsgrens aan vastbinden. M zou nu nog steeds in slaapvallen in de draagdoek als dat zou passen met die lange armen en benen :D. De dochter van mijn schoonzus slaapt nog steeds in de beco (2 jaar).

Als je een rekbare doek hebt, zal het wel lastig zijn ... ivm uitzakken

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Isabelle slaapt nog regelmatig in de draagdoek (of wompat) als dat zo uitkomt!

Share This Page