Wij gaan maandag op vakantie en ik verwacht dat het toch wel 1,5 tot 2 uur rijden zal zijn. Ik weet niet of onze kleine man, die net 1 jaar is geworden, zich zo lang kan vermaken. Weten jullie of er speciaal speelgoed bestaat voor in de auto, wat je bijvoorbeeld aan het stoeltje vast kunt maken (ivm weggooien)? Of hebben jullie verder nog tips om het leuk te houden voor mijn mannetje? Zelf zat ik te denken aan leuke muziek en wat lekkers voor onderweg, maar dan ben ik er nog niet.
Boekjes meenemen zodat hij daar lekker in kan kijken onderweg,een knuffel of iets anders. En een keertje stoppen onderweg voor wat te drinken. Als je geluk hebt valt hij in slaap onder het rijden Fijne vakantie!
wij hebben een speeltje vast gemaakt aan het handvat boven het raam....en daar speelt teun mee maar meestal kijkt hij lekker naar buiten of slaapt heerlijk zou de stoel alvast iets richting slaapstand zetten....
Ik had pas ergens iets gezien wat je aan de stoel kon vastmaken. Maar waar was dat nu in? Ga even voor je zoeken.
gevonden! Staat in de Wij jonge ouders van deze maand. Is te koop bij prenatal. Weet niet precies hoe het werkt. Maar dit is wat erbij staat: Spelenderwijs op reis Nooit meer speelgoed dat onbereikbaar op de grond valt in de auto. Dit speelbad met verschillende uitdagingen voor kinderen kinderen vanaf negen maanden past in de meeste autostoelen. Met een band is het makkelijk te bevestigen en weer te verwijderen. de speeltjes zijn lekker zacht, dus geen kans op pijnlijke botsingen bij een eventuele noodstop. Te koop bij alle prenatalwinkels 24,99. Misschien heb je er iets aan?
Als ik naar Almere ga, zit Iman gauw 3 uur in de auto. Ze speelt, eet een koekje, leest een boekje, slaapt, maar komt de tijd goed door! Ik heb ook een speeltafel van maxicosi voor de in de auto. Die kun je aan de stoel vast maken en er zitten speeltjes op.
Wij zitten regelamtig zolang (ofzo kort, vind 2u niet echt lang) in de auto. Ze kunnen naar buiten kijken, liedjes zingen, slapen, evt. speelgoedje mee, hoeft niks speciaals te zijn hoor, met boekjes wel een beetje oppassen dat sommige misselijk worden van in de auto lezen... hier nooit problemen hoor.
Wij rijden elke week toch idd ook wel 2 uur in de auto met kaye maar hij vind auto rijden ook niet erg! En hij heeft idd ook zo speelding van maxi cosi is die, met zo auto stuur en een telefoon zit erop en een beertje.
Dames. bedankt voor de tips. We hebben zo'n speelgoedding voor aan de autostoel gekocht. Ik zit nu nog te twijfelen of we tijdens zijn middagdutje weg zullen gaan, zodat hij slaapt in de auto (hoop ik...) of daarna. Wat zouden jullie doen? Ben wel bang dat hij zijn rust niet krijgt als we tijdens zijn middagdutje gaan, aan de andere kant weet ik dan zeker dat hij niet moeilijk zal zijn in de auto. Tenminste als hij slapen gaat! Hmm, moeilijk. Graag jullie mening hierover!
Ja denk dat je wel weg kan tijdens zijn middagdutje hoor. Toen wij vakantie gingen hebben we dit ook zo gedaan. Viel ze lekker in slaap in de auto, en heeft een uur geslapen toen!