ok was het ook eerst. Voor ons allemaal, maar das meer het idee denk ik dat iedereen er aan gezeten heeft. En vind het zo lekker ruiken als het net gewassen is...
Ik was het ook altijd, ook voor mezelf en mijn man. Je weet idd nooit wie het heeft gepast of aangeraakt. Straks had iemand schurft of luizen of zo (bij kleding voor mezelf) en voor Inge vind ik het gewoon niet fris. Was ook slaapzakken en beddengoed etc eerst. Zelfs de verpakte Maxi-Cosi hoes, vind het toch een fijner idee.
dat doe ik altijd ook voor mezelf. wel zo fris en er zit ook een goedje in nieuwe kleding wat dan weg is kun je ook uitslag van krijgen.
Hier wordt ook alles gewassen voor de 1e keer dragen, ruikt het lekker naar je eigen schone wasgoed, mmm.
hier wordt alles ook gewassen voor eerste gebruik vindt het veel frisser als het even lekker gewassen is
Voor mezelf doe ik het niet, want ik heb nooit ergens last van en vind de kleding vaak nog zo mooi als het uit de winkel komt. Voor Siem doe ik alleen de rompertjes en de truitjes. Sokjes en broekjes niet.
Hier wordt ook alle kleding voor gebruik gewassen. Ik vind het zo stinken als het nieuw is, dan maar liever die lekkere Robijn-geur. Hmmmmm
Ik was ook alles ivm stank... én het idee alleen al! Bleh, iedereen zit eraan (wassen die mensen wel hun handen na het plassen?) en mensen hebben het al gedragen (hebben ze zich die dag al wel gewassen?). Nee, ik vind het echt een smerig idee.