Wij willen binnenkort op vakantie naar het buitenland met 2 jonge kids! De oudste is bijna 22 mnd en de jongste is bijna 7 mnd. We willen niet te lang vliegen, 3 a 4 uur is lang zat!!! Ook willen we graag all-in, en dat het liefst met een apartement zodat onze zoontjes allebei een eigen kamertje hebben waar ze kunnen slapen, want bij elkaar op de kamer word niks die houden elkaar wakker! Vaak heet dit een apart hotel geloof ik waar ze dat hebben?! Ook willen we dat het hotel kindvriendelijk is en vlakbij het centrum / boulevard / strand zitten, dus nogal wat eisen! haha Dus alle tips / ervaringen welkom!!!!
Als je wilt dat jullie en je zoontjes beide een aparte slaapkamer hebben dan is het een 4 -kamer appartement (3 slaapkamers en 1 woonkamer) met All Inclusive is dat vrij moeilijk te vinden denk ik.
Pfff moeilijk....wij gaan dit jaar naar een AI hotel op Corfu. Gelina Village.Net geen 3 uur vliegen en 2 aparte slaapkamers naast een woon/slaapkamer. Maar ja, ik moet nog gaan, dus heb geen ervaringen. Vorig jaar naar Kreta geweest, maar dat had maar 1 slaapkamer en 1 woon/slaapkamer. Dan moet de jongste bij jullie op de kamer of beide kids samen. Kreta was 3.5 uur vliegen. Hotel wel een absolute aanrader: Imperial Belvedere, net buiten Chersonnisos (rustig hoor!) Jaar ervoor met 1 kind en zwanger naar Zakynthos (ook Griekenland). Rond de 3 uur vliegen, met 2 slaapkamers maar geen aparte woonkamer. Supernetjes hotel: Galaxy.
Wij gaan over een maand naar gran canaria naar Barbacan. Daar hebben ze bungalows en 2 slaapkamers, woonkamer en 2 badkamers.
wij hadden precies zelfde eisen, en ook kindje van 2 en 1 van 8 maandjes, en wij gaan aanstaande zondag voor 780 euro met zn viertjes , halfpension en 3 kamer appartement naar Menorca Aparthotel Isla Paraiso**** in Arenal d`en Castell Spanje beoordelingen 8.2 | Zoover
oja en tis 2 uurtjes vliegen, en we vliegen half 1 smiddags heen, en half 9 smorgens terug... perfect dus! en we hebben voor 100 euro voor de hele week een auto erbij, incl kinderzitje
Dat ziet er goed uit!! Wij gaan morgen naar het reisbureau om te boeken, dus ben benieuwd wat ze allemaal hebben! Ohh en hoe doen jullie dat eigenlijk met vervoer? Wij hebben een dubbelwagen van de urban jungle, maar als we die mee willen nemen moet die ingecheckt worden en dan zitten we dus met vervoer op schiphol zelf en dan kunnen we wel 2 buggy's meenemen maar dan hebben we dus echt teveel dingen om mee te nemen....2 koffers, 2 buggy's en een kinderwagen nouo dat is dus niet te tillen! En ik wilde juist zo graag de kinderwagen mee omdat die gewoon goed plat kan liggen voor de kleinste, dus dilemma! haha Ben benieuwd hoe jullie dat doen?!?!
Heb je voor de oudste perse een wagen nodig? Zoveel zul je niet lopen? Eventueel kan je ook een draagdoek/draagzak meenemen voor de jongste, zodat je oudste af en toe in de buggy kan?
Ja die is ook nog jong (21,5 maand) dus die red het niet om constant te lopen, en hij luistert ook nog is niet als hij loopt omdat hij het allemaal veel te leuk vind en alle kanten op gaat!!
@ccwomen....... wij hebben een buggy die plat kan!! toen mijn oudste 4 maandjes was hebben we die ook mee genomen t vliegtuig in... ideaal!! je moet zoeken naar een 5 standen buggy die in slaapstand kan (let wel op het gewicht) die van ons is van chicco! kan je zo totaan de gate mee nemen... ik zou je grote wagen thuis laten hoor, zonde! die komt zo lelijk uit het vliegtuig! gewoon 2 buggys meenemen!
wij gaan in juni met onze 2 kids naar turkije eentje van 2.5 jaar en eentje van 7maanden en nemen ook 2 buggy s mee als je er een hebt die helemaal plat kan dan kan de jongste daar ook in hoor gaat goed hoor wij hebben ook de chicco en mogen die meenemen tot de gate wij zijden eerst naar goldeden beach club gaan maar dat raden ze ons af met kleine kinderen nu gaan we naar otium eco club in side via neckermann is gericht op kleine kinderen kiderrestaurant kinderzwembad overdekt kinderspeeltuin overdekt echt alles voor de kleine kids ze hebben hotel en lossen huisje ik zou eens kijken op neckerman reizen is echt heel mooi alles is ecologisch en in 2009 gerenoveerd