Onze oudste heeft tot hij ongeveer 2 was 's avonds melk gehad voor het slapengaan. Onze jongste is 14 maanden gaat nog elke avond heerlijk slapen na een fles melk...
Elise weigerde sinds 2 weken haar fles. Ze nam twee slokken en de andere 175 cc kon weggooien. Nu krijgt ze een rietjesbeker met 150cc thee en 3 schepjes opvolgmelk (ze moet nog wel genoeg krijgen) en dat bouwen we langzaam om naar gewoon thee met melk. Hier dus met 10 maand al van de flessen af want de rest van de zuivel was al via pap, gewone melk of yogurt. tandjes poetsen. Ze krijgt haar thee met melk (gewoon beneden), we knuffelen nog 10 minuten en dan poets ik haar tandjes
Esmée krijgt ook nog een flesje. Ze vind 't heerlijk en slaapt pas 1 maand door. Dus ik ga niet eens proberen om die fles eraf te halen zolang ze 't wilt krijgt ze hem. Tandjes poetsen doen we erna.
Bedankt voor de tips dames. Daimen drink nog steeds elke avond z'n flesje. Soms laat hij maar een beetje staan, dus ik hou het voorlopig nog even zo. Tandenpoetsen gebeurd hier ook na de fles (wordt beneden gegeven).