Hoi iedereen! Omdat ik er op internet helemaal niks over kan vinden vraag ik hier of er mensen zijn die een bepaald plekje op hun lichaam hebben die af en toe jeukt. Ik heb sinds ongeveer 2 jaar een onzichtbaar plekje (misschien zo groot als een erwt) op mijn duim dat af en toe ontzettend jeukt. Het wordt niet getriggered als ik eraan voel en je kunt er ook niks van zien of voelen (geen bultje ofzo). Het komt gewoon op random momenten opzetten. Ik kan het niet laten om te krabben, zo erg jeukt het wel, maar inmiddels doet het pijn omdat ik er al zoveel aan gekrabd heb Ik vind het nou niet iets om mee naar de huisarts te gaan, maar ik kan op internet eigenlijk niks vinden... Iemand hier ervaring mee, of weet iemand misschien wat het is?
Ik heb zo'n plekje op mijn rug! Heel irritant want ik kan er net niet goed bij. Dan vraag ik mijn man te krabben en toch blijft het jeuken.... Er is bij mij ook niets te zien. Weet ook niet wat het is verder.
Ik heb precies zo'n jeukplekje op de bovenkant van m'n linker pols... Super irritant! Soms zit ik er gewoon aan te jeuken zonder dat ik het doorheb. En dan heb ik het weer open gekrabd. Zou niet weten wat het kan zijn. Weet wel dat als ik meer stress heb dat het dan nog meer jeukt...
Mijn man heeft dat op zijn arm. Hij vind dat echt super irritant, heeft er anti jeukgel op, wat wel werkt, maar je ziet inderdaad helemaal niets.
ik heb zoiets op mijn been. heb heel regelmatig een gevoel dat er een naald in prikt, ik zat elke keer mijn kleding te controleren of er nog scherpe puntjes in zaten maar nooit iets te vinden. en op mijn been zie je ook niks. soms heb ik echt een paar uur dat gevoel en blijf eraan jeuken heel irritant
Ja die heb ik. Op mijn wijsvinger. Veel mannen hebben zo'n plek op hun kont zitten volgens mij. Ik zie dat vaak zat als ik in de stad loop
Hahahhaa ik moest hardop lachen! Ik heb zelf zo'n plekje op mn rug waar ik zelf net niet bij kan. Heeeel irritant!!
Heb zo'n plekje op mijn voet. Maar lijkt dan ook alsof de jeuk dieper zit. Krabben helpt maar minimaal. Echt raar😏
Haha nou ben niet de enige dus Wat raar hè zulke plekjes. Toch raar dat ik er niks over kon vinden, terwijl dus best veel mensen het blijken te hebben.. Ik mag dus van geluk spreken van het plekje op m'n duim, want op een plek waar je er niet bij kan is het wel heel lastig!
Ik heb ook zoon plekje op de bovenkant mijn mijn linkerarm ter hoogte van de plek waar de prikjes geven aan kinderen , echt zwaar vervelend.
hahah... het puntje van mn neus.... Uit het niets gaat het zo erg jeuken dat ik mn neus rood krab en zo uit het niets als dat het op kwam is het ook weer weg
Ik heb 2 van die plekjes! 1 op mijn rechter scheenbeen maar als ik eenmaal begin te krabben breidt de jeuk zich uit. En 1 plekje op mijn rechter wijsvinger. Soms jeukt het zo erg dat ik er in ga bijten. Klinkt raar maar helpt wel