Heel veel kwijlen...!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Dat doet mijn zoontje. Pff niet normaal. Zijn shirt is er vaak helemaal nat van. Hij doet dit eigenlijk zo'n beetje altijd al, dus ook als er geen tanden doorkomen.

Iemand een idee waar het van kan komen? Of wat ik er tegen kan doen?

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ademt ie wel goed door zn neus? Als je namelijk altijd door je mond ademt (en die dus altijd openstaat) loopt er vaak veel meer speeksel naar buiten.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook een kwijlkous... net als haar vader vroeger!
    Hebben een foto van hem van ongeveer 2 jaar waarbij hij nat is tot op zijn navel :$. Zover haalt ze het meestal niet, maar haar shirtje is ook altijd nat 'savonds. Een hele kring erin...
    Als ze tandjes krijgt wordt het wat erger, maar het is altijd aanwezig!

En wat als ze door haar mond ademt, daar kun je denk ik weinig aan veranderen of wel?? Heb trouwens niet die indruk...

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    hm dat heeft de kindjes van me vriendin ook.
    Geloof dat de onderkaak verslapt is.
    Ds de mond staat altijd iets open.

5. misa

misa Niet meer actief

Ja, zijn mond staat vaak open. Maar wat kan ik daaraan doen dan?
    Hij duimt trouwens ook. Maar dat is absoluut (nog) niet af te leren... :)

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lana heeft ook zo verschrikkelijk gekwijlt, volgens mij stond haar mondje niet veel open maar nooit echt op gelet.
    Tijdens doorkomen van tandjes was het erger, maar tussendoor is er ook heel wat af gekwijlt..
    Na een paar maanden is het ook zo weer over gegaan..

7. Fransa

Fransa Niet meer actief

Onze oudste heeft ook verschrikkelijk gekwijld vanaf een maand of 5 ofzo. Ze zeggen dat het bij erge kwijlers vaak pas stopt als alle tandjes door zijn. Begin ik hier wel in te geloven, met nu nog 2 kiezen te gaan is het al stukken minder gelukkig.
    Hij heeft z'n mond niet wat openstaan ofzo, hij kwijlt gewoon veel.

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier staat de mond ook niet altijd open...
    Heb er nav dit topic zelfs nog op gelet de afgelopen 24 uur!
    Gaat wel weer over...

9. misa

misa Niet meer actief

Ik ga er ook eens goed op letten, of zijn mond echt open staat. Maar wat zou ik daaraan kunnen doen dan?

Maar zoals ik jullie reacties lees: dan moeten we maar gewoon wachten tot het over gaat....! Nog veel wassen en klodders kwijl verder..! ;)

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier ook een kwijlertje, al vanaf geboorte, ze is erger dan onze sint bernard haha!
    hier in DE is het gebruikelijk om zo'n bandana/slab te gebruiken, scheelt wassen en t wordt niet nat tot op de huid.
    www.schatteboutjes.nl

11. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    link stuurt je niet naar de bandana's zie ik, maar google maar eens op baby bandana of dribble ons

12. misa

misa Niet meer actief

Ja ik dacht ook al eens aan zo'n slab/sjaaltje.
    Eigenlijk vind ik het niet echt wat, maar sommige dagen is het echt wel heel erg. Dan is het misschien een uitkomst. Ik zag ze ook bij h&m, 2 voor 4,95. Ga dat eerst wel eens proberen. :)

13. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    hier ook één die veel kwijlt sinds paar maanden. Heb ook het idee dat hij de mond vaak open heeft. Ik gebruik slabbertjes, ideaal!

Deel Deze Pagina