Tot welke leeftijd rompers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Be Happy, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Op deze manier had ik het ook geschreven:)

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik dacht al dat het zoiets moest wezen. ik las 2 a 3 maanden:p

3. Storm

Storm Niet meer actief

Echt?!? Mijn zoontje is bijna 2, een beer van een vent (lang en vooral breed) en zit ook in 86/92.
    Hier overgegaan op ondergoed toen de zindelijkheidstraining een feit werd. Mijn oudste was toen al 3 jr en 2 mnd.
    Hij heeft nu zes hemden en 10 onderbroeken.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bijna 2 en we zitten heerlijk in de 98/104 rompers. Zalig! Tegen de zomer gaan we wel met de zindelijkheidstraining beginnen. Tot die tijd zeker nog geen hemd en onderbroek.
    Als hij boos wor/dt zou hij dan zo zijn luier uit kunnen krijgen. Ik koop nog wel een paar rompers, want 92/98 past echt niet meer en van de volgende maat heb ik er maar een paar.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    D. met 2jaar, toen hij zindelijk wilde worden. L. heeft nu al paar maanden geen rompers meer aan omdat ze zindelijk wilde worden en inmiddels is.
    Wat verstandig is, weet ik niet. Maat 86/92 rompers heeft L niet aangehad, D wel een aardig tijdje, die was wat steviger/groter maar dat was ook de laatste maat.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon is nu twee maanden zindelijk dus vanaf toen onderbroeken en hemden. Daarvoor rompers. Hij heeft tot maat 104 rompers aangehad. Overigens draagt hij 's nachts nog wel een romper (en een luier) omdat rompers niet omhoog kruipen en die hemdjes wel. Hij woelt zich vaak onder zn dekbed uit en kokt daardoor bloot te liggen. Vond dat met de temperaturen van afgelopen maanden niet echt lekker voor hem!

7. misa

misa Niet meer actief

Mijn zoontje van bijna 2,5 zal deze zomer over gaan op hempjes en onderbroeken. We willen ook eens driftig bezig gaan met zindelijk worden, want hij geeft steeds vaker aan als hij wat moet..!

8. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    onze dochter wordt 2 in mei en overdag doe ik we vaak onderbroekje/hemdje aan ivm zindelijk worden. Maar snachts een romper, lekker warm op de rug. Heb er voor de zomer ook nog een paar gekocht in maat 98-104. Voor snachts.

Deel Deze Pagina