Tot welke leeftijd samen douchen met zoontje ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door beccie, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Marijke; bedankt voor je antwoord, goed om te lezen.
    Pleak; goed dat je je eigen weg hierin volgt. Toen mijn dochter wat ouder was en interesse kreeg in mijn borsten heb ik uitgelegd dat baby's daaruit kunnen drinken en dat ze nu leeg zijn. Ze vroeg toen of ze het mocht proberen. Ik heb gezegd dat dat mocht maar dat het de allerlaatste keer was. De keer erop dat ze het probeerde zei ik gewoon; nee, dat voelt niet fijn.

Hilarisch detail; ze zei later dat mijn borsten er ook wel leeg uitzagen. Pff, zucht tja ze heeft gelijk. Na de borstvoeding ben ik 2 cuppen kwijt geraakt.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hihi, moet toch wel een beetje lachen om de opmerking van je dochter ;) Kinderen zijn ook zo eerlijk!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Zolang ouder en kind zich er goed bij voelen lijkt het me prima om samen te douchen.

Ik douche eigenlijk nooit met de kinderen, zij gaan 's avonds altijd samen. De enkele keer dat ik met mijn dochter samen douche vindt ze mijn tepels ook rete-interessant. Ze vindt trouwens het piemeltje van mijn zoontje ook heel interessant ;).

4. knap

knap Niet meer actief

Gaat er van zelf wel van af. Mijn zoon was een jaar of 6/7 mama ik wil alleen douche nou prima van af dat moment gaat hij alleen douche.
    Soms zien we elkaar nog nakend. Maar hij is nu echt op een leeftijd dat ik in de gaten houd dat hij mij niet meer helemaal naakt ( of ik hem het is nu echt zijn prive) soms heeft hij wel eens iets pijn in zijn bal bijvoorbeeld( dan moet ik toch even kijken dat laat die dan nog wel toe) ( denk dat het aan het groeien is na ik gekeken heb zeg ik dan het groeit ook haha):):):):)ziet. Soms zijn er uitzonderingen. Handdoek vergeten haha.:(:(:(:):):)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    als je kind dit aangeeft dan is zou ik er mee stoppen.
    zal voor de een 5 jaar zijn en de ander vind het tot zijn 15e nog geen probleem.

zolang jullie het samen nog leuk vinden waarom dan alleen douchen

6. tulip

tulip Niet meer actief

hier een dochter van 4 die het nog volstrekt normaal vindt om met haar papa te douchen (met mij ook overigens, maar dat gebeurt minder vaak) zie dat hier ook nog niet snel veranderen. Moet erbij zeggen dat zij helemaal geen interesse s\toont in lichaamsdelen oid.

7. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Hier tot ze zelf aangeven het niet meer te willen. Mijn zoontje van bijna 4 en dochtertje van 20 maanden gaan samen in bad vaak ook. Hier hetzelfde als bij tulip, er word nooit over geslachtsdelen gevraagd. Ja een keer door mijn zoontje toen hij met papa in bad zat, kijk papa hele grote plasser haha:D En toen we hem vertelden dat hij zo een grote jongen was toen hij zindelijk was zei hij: Maar ik heb nog geen grote plasser mama:D Maar voor de rest nooit iets erover.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zolang ze het nog zelf willen.
    Ze zien mij regelmatig naakt, en mijn man ook. Niks raars aan.
    De oudste was laatst wel verwonderd over het formaat van papa zijn piemel itst zijn eigen piemeltje haha.
    En dan maar uitleggen dat als je ouder wordt, je piemel ook goter wordt.
    ' oooh dus als je 100 bent, dan is je piemel ook 100 meter?'
    Ja hoor schat!

9. tulip

tulip Niet meer actief

das typisch man he...op jonge leeftijd al last van grootheidswaanzin:p

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, het is nu al zover.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Te leuk als je dochter van 2,5 jaar luidruchtig aan iedereen vertelt dat papa een hele grote heeft! :)

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, mijn dochter zegt altijd dat ik grote borsten heb. Nou bedankt, maar dat valt heul erg mee hoor!! Ik heb een kleine cup A na de borstvoeding(/zws) ;).

Ze is ook erg lichamelijk en vind alles reuze interessant, wil er graag aan voelen. Maar dat vind ik niet prettig.
    We douchen wel vaak samen. Benen scheren doe ik wel als ze erbij is (vindt ze ook al erg interessant), maar verder niet.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ja hier ook hoor. Maar dan de oudste tegen het buurjongetje.
    ' mijn papa heeft een hele grote piemel ' ' nee, mijn papa heeft pas een grote piemel '
    Heerlijke conversaties :D

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Haha ohh zo leuk die uitspraken. Her douched mijn dochter van 5 net meer met haar vader wel met mij. Overigens ziet ze hem wel naakt en vorig jaar was ze met haar foto toestel aan het spelen en was ze de badkamer ingelopen en vroeg ze papa draai je eens om dan kan je staart op de foto hihihihi we hebben hier dubbel gelegen van het lachen.

15. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Je staart op de foto? Héél erg grappig!

Deel Deze Pagina