Hoi, Heeft iemand ervaring met het opblaas bedje van The Shrunks? Wij hebben een zoon van 2 en een baby van bijna 6 maanden. Hij slaapt nog in een ledikant maar wil binnenkort overgaan op een peuterbed. Nu vraag ik mij af als we ergens gaan logeren of dit ding dan handig is of dat ik beter nog een campinbedje erbij kan kopen? graag jullie tips!
geen ervaring mee, moest ff googlen wat het precies was maar lijkt me een super handig dingetje! hier sliep zoonlief op die leeftijd in ledikant als hij uit logeren ging. dus je 'moet' geen opblaasbed kopen maar ziet er wel handig uit. nooit over nagedacht om zoiets aan te schaffen want hier hebben alle opa's en oma's een kinderkamer ingericht met alles erop en eraan
mijn dochter had vorig jaar een hello kitty opblaasbedje. Eerste nacht washij te hard, daarna ging het goed, inslapen duurde wel even omdat het lawaai maakt als je draait. Ik was er wel blij mee! Dit jaar niet nodig maar misschien volgend jaar weer.
2jees, bedankt voor je ervaring. ik denk ook wel dat het super handig maar van een ander merk is net zo goed natuurlijk. dit was toevallig degene die ik tegen kwam. ik ga me toh nog even verder in verdiepen.
Ik heb er net twee gekocht om mee te nemen op vakantie. Super handig, neemt minder ruimte in dan een camping bedje.