Hallo meiden, mijn dochter heeft sinds een maand of 6 een rood vlekje op haar neus. Het is op 1 van haar neusvleugeltjes. het plekje is niet verheven en het is geen bultje ofzo. ik had vd week het idee dat er plots een kostje op zat. maar toen ik haar in bad had gedaan dacht ik t had ook zand kunnen zijn. ze zat onder het zand nl. ik ga t sowieso aan de ha laten zien. maar ben nu toch bezorgd. iemand die dit herkent? Bedankt alvast!
Lijkt wel op een spinadertje. Als dat zo is het volgens mij geheel onschuldig. Hebben mijn broer en zus onder hun oog.
Lijkt een adertje inderdaad! Als het je geruststeld gewoon even naar de HA. Volgens mij hebben heel veel mensen dit. Manlief heeft er een op zijn wang.
Is gewoon een vaatje. Mijn dochter heeft er twee jaar lang een op haar wang gehad. Zelf heb ik ze ook en soms gaan ze weg en komt er ergens anders een nieuwe.
Ik denk idd een adertje. Gaat niet meer vanzelf weg. Eventueel met lazer wel maar goed dat kan ze altijd nog in de pubertijd als ze zou willen. Ik heb er een boven aan mijn neus precies in het midden. Ik wil het wel laten lazeren
Ik ga maandag sowieso naar de HA. Heb al een afspraak. Hierbij nog een duidelijkere foto. Ik moet zeggen dat ik denk dat jullie gelijk hebben. Maar dat komt vanwege de foto dat je nu goed kan zien wat het is. De foto is flink ingezoomd. Als je haar gewoon aankijkt, dan lijkt het gewoon een massieve rode vlek. Maar van dichtbij is het een soort kluwe van vaatjes ofzo
Google maar is op spider naevi Als er je op drukt worden de Uitlopers vaak weer huidskleur en bij loslaten loopt er weer bloed in.
Idd een spin adertje en helemaal onschuldig.Komt veel voor bij kinderen.Mijn dochter van 7jaar heeft het op haar handen.