Tot welke leeftijd verandert je haarkleur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sylver, 23 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Je hele leven denk ik.

MariTheresa, flipflop en mamameer vinden dit leuk.
  2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik was vroeger blond en rond m'n 3e werd dit donkerblond. Het wordt nu donkerder. Met af en toe een witte haar:confused:

Dochter 1 had bij geboorte donkerbruin haar. Voor haar 1e veranderde dat naar blond met wat krulletjes. Die krulletjes gingen rond haar 4e weg. Ze is nog steeds blond. Wel iets donkerder.

Dochter 2 ook donker haar. Op 1e verjaardag helemaal lichtblond. Dit is nu donkerblond

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier had zoon als baby ook redelijk blauwe ogen maar daar zit nu veel meer groen in. Het lijkt nu wel redelijk stabiel trouwens.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Sinds de zwangerschap van de jongste gaat mijn kleur nu richting bruin (was blond) en ik heb een enorme slag in mijn haar gekregen. En straks word ik vast nog grijs :p

Oogkleur staat redelijk vast met een jaar meen ik. Dat wil zeggen dat blauw geen bruin meer gaat worden. Wel kunnen tinten veranderen. Ik had een jongen in de klas en zomers was zijn oogkleur bruin en in de winter groen. Zo duidelijk hebben de meesten het niet maar het kan wel iets wisselen.

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.177
    4.488
    113
    Dit inderdaad, zowel qua kleur als structuur veranderen je haren, door hormonen enzo.

flipflop vindt dit leuk.
  6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik was als kleuter witblond, daarna jaren goudblond en daarna werd het steeds iets donkerder tot middenblond/donkerblond.
    Mijn man was goudblond en werd heel donkerblond.
    Dochter was goudblond/rossig als baby en is nu nog goudblond. Ogen werden van blauwgrijs wat grijsgroen.
    Zoon was t/m groep 3 ofzo witblond en nu wat middenblond. Zijn ogen waren al blauw als baby en dat zijn ze nog.

7. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Mijn haar is van wit blond richting midden/donkerblond gegaan vanaf mijn 18e ofzo.

8. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Als baby, peuter, kleuter had ik héél donker haar (donkerbruin, bijna zwart). Waar veel mensen doorheen hun leven donkerder worden, is mijn haar net langzaam lichter geworden. Hoewel ik nog steeds overduidelijk bruin haar heb, is het nu al jaren eerder midden(- tot licht)bruin.

9. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    Aiii.. De krulletjes kunnen ook nog weg dus.

Ik heb zelf super stijl haar, mijn oudste dochter iets minder stijl en de jongste van 3 lijkt steeds meer krul te krijgen.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Klopt. Mijn zusje heeft ook tot haar 3e krullen gehad en daarna verdwenen ze. Nu stijl haar.

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik ben geboren met zwart haar.
    Dat werd al gauw heel licht blond.
    Ik heb nu bovenop donkerblond en dat word steeds lichter. Mijn puntjes zijn heel licht blond.
    Soms is het net alsof ik een gigantische uitgroei heb.

vroeger had ik krullen, daarna werd het stijl en nu heb ik een slag in mijn haar.

mijn kinderen zijn geboren met donker haar.
    Ze zijn nu alle 3 licht blond.

catlady vindt dit leuk.
  12. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Had als klein kind eerste 2 jaar kastanjebruin haar met krullen. Dit werd al snel blond en stijl.

Tegenwoordig heb ik nog steeds blond haar en komt er weer een slag in. Vind het leuk dat ik de slag terug in mijn haar krijg.

13. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Mijn broertje had als kind donkerblond haar en nu zwart.

Mijn zoons hebben nu bruin haar maar ik verwacht dat het ook zwart wordt als ze ouder worden.

Deel Deze Pagina