Mijn zoon is vrij smal, hij heeft bij de WE het smalle model. Maar ik zoek gevoerde broekjes en dan echt goed gevoerd voor de winter en die ook nog smal vallen! Ik was bij de h&m geweest, daar was wel gevoerd broekje, maar was de stof van het gevoerde en de buitenkant best dun dat je net zo goed een spijkerbroek kan kopen. En nu vind ik de prijs wel belangrijk, ik zoek niet te duur (geen dure merkbroeken of nog redelijk van prijs)! Dit omdat we met zindelijkheidstraining bezig zijn, dus ik meer broekjes nodig hebben en vaker in de was zitten. En drogen duurt bij ons best lang omdat we overal vloerverwarming hebben. Dus kan niet over de verwarming hangen. wie heeft de goudentips? gr brenda
lidl!!! daar haal ik altijd de thermobroekjes voor de kids. voor onze dochter waren die echt perfect dr zit knoopsgatelastiek in. en zijn dun gesneden (heb een meisje met redelijk ondergewicht) en ze zijn niet duur vaak onder de 10 euro
maar dat is natuurlijk maar af en toe.... ik heb ze nu nodig Ik grijp nu elke keer mis! of komen ze op heel kort termijn in de actie? gr brenda
Voor broekjes voor m'n kleine meid slaag ik vaak bij C&A en dan ben ik ook specifiek op zoek naar zeer smalle broekjes omdat ze heeeeel smal is. Of ze gevoerde broekjes hebben weet ik eigenlijk niet.
Hier ook mijn oudste die ontzettend smal is. Misschien wel bij terstal.. daar kan ik namelijk alleen slagen voor broeken voor hem... andere broeken hebben veel meer heupen, maar bij de terstal heb je heel veel smalle modelletjes.. Ik heb er ook ooit eens een gevoerde broek gekocht, maar of ze er nu zijn durf ik niet zo te zeggen... Proberen kan altijd mits je de winkel in de buurt hebt zitten
en als je nu eens buitenshuis een maillot onder zijn broek doet als het echt koud is? Heb je dan geen goedkope oplossing? Binnenshuis heb je toch genoeg aan een spijkerbroek/andere gewone broek: de verwarming staat aan dus het is binnen toch altijd een graad of 19 a 20. Ik vind die gevorde broeken zo dik dat ze er niet echt lekker in kunnen spelen en ze zijn meestal ook zo wijd dat ze hier afzakken/verliezen.