Die van mij word over 2.5 maandjes 2 jaar en die doet nog steeds tussen 13:00 en 15:00 lekker een middag dut. Dus 2 uurtjes. Ik hoop dat hij dat ook nog wel even blijft doen haha Mijn dochter was net 1 jaar toen ze er geen zin meer in had. Dus ik vouw me handen samen nu haha
bij mij gingen ze tot ze bijna 4 werden smiddags altijd even naar bed. soms gingen ze niet meer slapen,maar dan gingen ze toch even. dan lagen ze te spelen in bed. en vaak sliepen ze toch nog wel. het is toch het ritme
Ik heb hier een echte slaapkop. Is bijna 2 1/2 en slaapt nu nog gemiddeld 3 tot 4 uur tussen de middag. En gaat gewoon om 19.00 (soms 19.30) weer naar bed. Heeft 'ie van z'n moeder ben ik bang, ben zelf ook een slaapkop! Ik doe stiekem zelf ook nog wel eens een dutje tussen de middag
Lisa is nu 2 jaar en 5 maanden en gaat ook nog 2 uurtjes naar bed 's middags... Ze gaat dan tegelijk met Tim.. heeft mama nog even rust ....
Die van mij van 2 jaar en 4 maanden gaat ook nog steeds naar bed hoor, ze wilt het ook zelf graag! Ze is zo druk in de weer overdag en dan gaat ze s'avonds ook weer gewoon voor half 8 naar der bedje toe!
Tim is nu 2 jaar en 8mnd en slaapt s`middags nog wel een uurtje.Al verschild het wel per dag.Soms slaat hij een paar dagen,zijn middag slaapje over. Ik denk dat je gewoon moet laten slapen,totdat ze het uit zichzelf gaan overslaan.Zolang ze s`middags nog slapen,dan geeft dat toch aan dat ze het nog nodig hebben. gr corina
Mijn zoontje van 2.5 jaar slaapt ook nog elke middag van 12.30 tot 15.00. Tot een maand geleden was dit nog tot 15.30/16.00 En 's avonds gewoon weer om 19.00/19.30 naar bed en 's morgens niet voor 8.30/9.00 wakker
mijn jongste zoontje is 2,5 en gaat nog steeds s'middags slapen, en als hij naar de peuterspeelzaal is geweest eet hij een brood en dan is hij zo moe dan slaapt hij wel 3 uur lang.
Mijn zoontje is nu 3 jaar en gaat nog lekker s'middags naar bed. Wel haal ik hem er na 1 1/2 uur weer uit als hij niet naar school is geweest want anders kan hij s'avonds slecht in slaap vallen. Ik hoop dit nog een tijdje vol te kunnen houden dan kan ik samen met de baby ook even slapen.
ons zoontje van 2 heeft al een tijdje dat hij soms dagen achter elkaar geen middag slaapje wil doen, maar nu al weer een tijdje wel. dit begon al rond de 20 mnd oid. Ik merkte dat hij 's nachts vaak en vroeg wakker werd. en hij wilde vaak niet gaan slapen. 't duurde dan uren voor hij opgaf. zonder dat middag slaapje valt hij 's avonds rustig in slaap, slaapt door en wordt vrolijk weer wakker. Hij geeft nu al weer een paar weken aan dat hij 's middags wel wil slapen. en slaapt 's nachts toch ook goed door. zal dus wel iets met z'n ontwikkeling te maken hebben oid.
ons zoontje van 2 heeft al een tijdje dat hij soms dagen achter elkaar geen middag slaapje wil doen, maar nu al weer een tijdje wel. dit begon al rond de 20 mnd oid. Ik merkte dat hij 's nachts vaak en vroeg wakker werd. en hij wilde vaak niet gaan slapen. 't duurde dan uren voor hij opgaf. zonder dat middag slaapje valt hij 's avonds rustig in slaap, slaapt door en wordt vrolijk weer wakker. Hij geeft nu al weer een paar weken aan dat hij 's middags wel wil slapen. en slaapt 's nachts toch ook goed door. zal dus wel iets met z'n ontwikkeling te maken hebben oid.
mijn dochter semantha is vrij druk en die leggen we soms helemaal niet op bed anders kan ze s' avonds niet slapen liefs roelien
hoi ik heb een zoontje van 2,6 jaar en hij gaat om de dag smiddag's slapen.. ik merk zo dat hij minder nare dromen heeft s'nachts en dat hij beter inslaapt.. dit werkt heel goed voor ons.. liefs dionne