Hier nog 1 flesje in de avond. Het is water met een beetje melk en dan warm, dit omdat de thee met een scheut melk niet beviel. Die fles houd ik totdat de kleine aangeeft hem niet meer te willen. Nu is het onderdeel van het slaapritueel en zit hij nog lekker ff bij mama op schoot. Kan hier natuurlijk ook een andere beker geven, maar dat is gewoon minder gezellig en rustig. De rest vd dag drinkt hij (al vanaf ruim voor zijn 1e verjaardag) uit een rietjesbeker, tuitbeker of een gewone beker (dit laatste alleen kleine beetjes anders gaat het mis of gaat hij er mee spelen).
Hier nog best veel flessen, 3 gemiddeld. (met 13mnd) We zijn nu het laatste pak kv op aan t maken, daarna krijgt ze echt alleen nog maar koemelk. Ook dat bouwen we langzaam af, de tweede fles is voornamelijk thee met wat melk. De derde, voor het slapen vaak, is wel volledig melk. Van iedereen hoor ik dat het veel is, maar ik krijg het er nog niet vanaf hoor.
Mijn zoontje krijgt alleen voor het slapen nog een flesje met thee en melk. Momenteel zit hij in een ik-eet-mijn-warm-eten-niet-op-fase. En met een flesje thee met melk zit er wel iets in z'n buikje.
Hier 's ochtends en 's avonds een fles. FV en 's avonds met bambix. Hij drinkt verder weinig. Ik vind dit ook nog prima hoor, geen idee wanneer dit stopt. Mijn oudste wilde rond de 16 maanden geen fles meer, maar die dronk ook genoeg.
onze dochter krijgt 's ochtends en 's avonds voor het slapen gaan nog een flesje ze weigert uit een beker te drinken en ze is dol op melk! geen gewone melk btw, ze krijgt nog aanmaakmelk. ze vindt het heerlijk dus zolang ze nog wil, krijgt ze het!