Ik las ergens dat zelf inslapen de truc is tot doorslapen s nachts. Klopt dit bij jullie kindjes? Zijn er kindjes die wel zelfstandig kunnen inslapen maar nog vaak ( elke 3 uur bijvoorbeeld) wakker worden? En andersom: zijn er kindjes die niet zelf in slaap kunnen vallen als ze wakker in bed gelegd worden maar wel doorslapen s nachts?
Mijn zoontje kan zelf inslapen, maar komt nog wel voor een nachtvoeding. Dus die vlieger gaat hier niet op. Wellicht dat kindjes die zelf inslapen, na een slaapcyclus weer makkelijker inslapen omdat ze dit aan het begin van de slaap ook lukt?
Mijn zoontje slaapt wel zelf in maar hij wordt elke 1.5 uur wakker en kan dan niet weer doorslapen.. dus helaas klopt het hier niet
Hier kunnen ze beide zelf inslapen en slapen ze ook de hele nacht door. Van ongv. 22.00 tot 8.00 Ze zijn soms wel om 6 uur in de ochtend al wakker, babbelen dan met elkaar, maar vallen later weer in slaap, en soms ook niet maar wachten dan rustig af tot mama komt Ze kunnen hier trouwens al vanaf eerste dag zelf inslapen.. We hebben ze ook vanaf dag 1 in eigen kamertje gedaan. Hoe dat zo is, geen idee.. mazzel? Of de genen van mama, ook een slaapkop