hoi, nou ik rij nu al bijna geen auto meer,omdat ik rare reacties tijdens mijn zwangerschap heb gekregen (dat had ik trouwens van mijn eerste ook,toen ben ik ook meteen gestopt met rijden). Ik krijg inneens late reacties met rijden,als of mijn hoofd er niet 100% bij is,en heb al een paar keer bijna een ongeluk veroorzaakt omdat ik een black out kreeg.Dus ben een gevaar op de weg,dus laat ik het rijden liever de komende maanden aan een ander over. Maar als jij er met je hoofd er nog wel 100% bij bent gewoon blijven rijden. groetjes rosanna
Hier ook nog gewoon gereden. Ben met 40 weken nog naar de vk geweest.Hier ook met een plastic tasje en handdoek onder mijn kont, moest van mijn man, anders ging misschien zijn auto naar de maan haha. @madelon.. dat is toch raar? Als je er naastzit, dan kan er toch ook een ongeluk gebeuren? Je mag zelfs tot aan het einde nog rijles nemen haha.
Ik rijd ook nog auto, maar in één van onze auto's pas ik toch echt niet meer achter het stuur. Het ligt dus aan de auto, aan je dikke buik en aan hoe lang je benen zijn of het nog past. Lange stukken rijd ik niet meer zelf, maar niet omdat ik denk dat ik minder reactievermogen heb. Het zit gewoon niet meer lekker zo lang achter elkaar in dezelfde houding. Ik heb trouwens in het begin van mijn zwangerschap een tijdje niet gereden vanwege een heel lage bloeddruk.
staat wel duidelijk dat het de laatste maand minder veilig is vanwege minder vruchtwater dan hebben we het nog geeneens over concentratievermogen wat zeer verminderd is.. maar dat verschilt per vrouw (alhoewel ik vind dat je ZELF hier slecht over kunt oordelen, iedereen vind zichzelf de perfecte chauffeur en zeker vrouwen zullen niet snel toegeven dat ze er met hun hoofd niet helemaal bij zijn.. en hierom beter niet kunnen rijden.... de kans op een ongeluk is groter hierdoor..
Ik heb de dag voor de bevalling (36+2) dagen nog auto gereden, maar dit was echt noodgeval. Eigenlijk kon ik het bijna niet meer, want ik kon me amper om draaien om m'n dode hoek te zien. Ik had echt een enorme buik! Als ik de hoek om kwam duurde het even voor dat je mij zelf zag, want mijn buik kwam eerst . Dus eigenlijk liet ik mijn mannetje me overal heen brengen en anders pakte ik gewoon de fiets (wat trouwens nog beter ging dan lopen...)