heb gister een echo gehad daar was niks meer te zien 5 maart met de echo een nog leeg vruchtzakje heb eind van die dag een bruin slijmpropje verloren nou achteraf was dat het dus helaas maar we gaan er alsnog voor om nog een spruit erbij te krijgen liefs
Heej angel! Sterkte meid! Dat is heel rot nieuws! Maar blijf volhouden hoor! Het komt vast goed! Ik heb 4 februari ook een echo gehad en daar was ook niets meer op te zien. En nu ook alweer zwanger! Blijf hopen meid! Het komt goed!
dat is dus ook waar ik zo bang voor ben bij mn eerste echo volgende week.. vind het echt heel vervelend voor je Angel!
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties doet me goed dat er nog mensen zijn die met je mee leven we vinden dit zeker erg naar ondanks dat het geen geplande zwangerschap was was zwanger geraakt door de pil maar we waren nu wel heel erg blij met een kindje van ons samen we hebben er ieder al 2 dus hebben nu ook besloten om er als nog voor te gaan bedankt liefs angel
maak je niet al te druk marieken komt vast wel goed snap zeker dat je zon eerste echo bang bent en er van alles door je heen gaat en zeker als je dit van mij leest wens je heel veel succes bij je eerste echo laat je het wel ff weten en alle andere zwangeren die hebben gereageerd hebben ook het alle beste met je zwangerschap geniet er van liefs angel
Sterkte meid, dit is geen leuk nieuws. Hopelijk mag je gauw weer genieten van een zwangerschap. Hoever was je?
dank je wel ik zou op 5 maart net 8wk zijn geweest maar volgens de echo een leeg vruchtzakje misschien toch nog korter . maar niet dus het is in al heel vroeg gestopt zoals hun het noemen een windei maar had ook niet in de gaten dat ik op 5maart het slijmpropje verloor dat het dit was want had ontzettend last van mijn borsten dat zakte toen wel weer af na een paar dagen maar had nog niet echt door dat het mis was nou gister had ik zon gevoel van nou ik weet niet ik maar eens bellen en toen kon ik komen voor een echo helaas liefs angel
Ook al is het dan eigenlijk nog helemaal niks, toch doet zo'n miskraam veel met je. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent.