Ohh nee!Zoon ook allergisch voor prikneefjes...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by whitesaber, Jun 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Vroeger was ik erg allergisch voor neefjes...
    Als er ook maar 1 me prikte naast mijn oog dan kon ik niks meer zien een hele dag...Zo dik!
    Of mijn handen opgezwollen...Enz

Het doet ook zo zeer,en vanochtend legde ik mijn zoontje neer op de commode zat zijn oog ook dicht...

Bah...Dit zal heel erg zijn voor hem deze zomer...
    Ik zal mijn ervaringen gebruiken voor hem,maar kan niks doen tegen de pijn...

Ohh voel me niet goed even...

2. lauraatje

lauraatje Actief lid

Feb 9, 2009
    255
    0
    16
    almere
    mag ik vragen wat dat dan is?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Eh muggen? Kan er niets van maken anders.

Ik krijg er grote jeukende rode plekken van, dochter gelukkig niet.

4. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ja muggen
    We noemen het neefjes hier sry

Hij krijgt er dikke bulten van en die doen erg zeer
    Zoals ik eerder...
    Erg sneu

5. lauraatje

lauraatje Actief lid

Feb 9, 2009
    255
    0
    16
    almere
    oh ok, haha. duidelijk. maar wel heel vervelend ja! en het seizoen begint nu pas... succes

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    neefjes zijn muggen inderdaad. Die dunne, fijne dingen die zo hard zoemen.. Ik ben al 10 jaar uit frl vandaan, maar zeg het nog steeds verkeerd..

Sneu is het wel, een kennis van me heeft het ook. Was ze gestoken op haar ooglid, hele oog dik.

Kun je nog iets met muggenmelk, of zo'n ding voor in het stopcontact. En een muggenhor voor het raam etc..
    Succes met die beesten buiten de deur houden..

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh wat erg. ik heb er gelukkig geen last van, maar een oppaskindje had dat vroeger ook. die had heel lekker bloed, want ze moesten altijd haar hebben.
    1keer had ze iets van 50-60 bultjes, want er was een mug in de klamboe blijven hangen (moeder voelde zich heel schuldig, maar daar kan je niks aan doen)
    hopelijk kan je er iets tegen doen? zodat ze weg blijven. (zoals voor me gezegd is)
    succes ermee.

(en moest ook lachen om het woord neefjes? nog nooit van gehoord:D ik had vroeger wel neven die heel irritant waren;))

8. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Neevies inderdaad.
    Dr bestaan ook doosjes die je opendraait op de kinderkamer. Die moeten de neevies weg houden. Een klamboe is misschien ook een oplossing. Als hij m maar niet bij zich in het ledikantje trekt.
    Sterkte deze zomer.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi ja neefjes. Hier in Groningen zeggen ze dat ook. Wist ook niet wat het waren ( ben een brabander )
    Vind het nog steeds een rare benoeming ; neefjes :p

Hier zelf niet allergisch maar ons oudste zoontje wel.
    Van de week op zijn voet geprikt en op pols echt vreselijk opgezwollen! Leek wel of zijn voet en pols gebroken waren! brrr

Share This Page