Doen jullie dan een onderbroek over de luier aan?? Ik heb toen ze nog niet zindelijk was wel eens een hemdje aangedaan als alle rompers in de was zaten, maar nooit een onderbroek over de luier heen gedaan. Nooit in me opgekomen eigenlijk. Pas sinds ze zindelijk is heeft ze gewoon ondergoed aan, ze ging toen net naar rompers 98/104 (net voor haar 2e verjaardag), daar had ik een stapel van gekocht en die heeft ze maar 1x aangehad en toen was ze ineens zindelijk.
Ik ben dit topic precies met dezelfde gedachte aan het lezen... Het is ook nooit in me opgekomen om een onderbroek aan te doen boven de pamper (ook niet er onder natuurlijk ). Doe ook gewoon hemdje en dan luier en (spijker)broek erover...
Deed ik hetzelfde als nu met een hemdje, als het erg warm is geen romper/ hemdje onder de kleertjes. Vorige zomer dus alleen een luier als ondergoed, dit jaar alleen een onderbroek
Hier zit mijn dochter in maat 86 en draagt grotendeels nog rompers. Wel heb ik enkele setjes ondergoed in huis. Op vakantie was dat ideaal. Want onder sommige jurkjes staat een romper niet, maar dan heeft ze tenminste nog wel een onderbroekje aan. En het staat zo schattig!