Tot welke temperatuur voetenzak in wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door frannie82, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ze heeft meestal maar een legging aan dus dat is niet echt warm. Wanneer halen jullie de voetenzak er uit?

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Nog even niet, vooral 's ochtends is het nog erg fris. Denk als ik besluit dat het warm genoeg is voor een zomerjas. Hopelojk is dat al snel!
    Verder lees ik graag mee, ben benieuwd hoe anderen hierover denken.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb hem er van de week uitgehaald.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Onze dochter van 1 zit nog heerlijk in de voetenzak hoor ;) Alleen in de buggy niet, maar daar zit ze sporadisch in. Vind het wel zo makkelijk met de voetenzak aangezien ze sokken en schoenen over het algemeen niet echt aanlaat :p

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m er ook uitgehaald deze week, maar het is soms beetje kielekiele. De mijne is wel al anderhalf en dat scheelt denk ik ook wel een beetje.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik dacht dat het nu wel kon. Ze heeft een dikke jas aan...

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn dochter word snel warm in een dikke jas ( rood aanlopen + zweten) dus hier nu de combi : lange mouwen rompertje, truitje, broek en sokken met een zomer jasje die goed dicht kan, en dan in de voetenzak. Dus hier blijft die nog wel een tijd, denk als de zon echt fel begint te worden.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier was het van de week ook zomerjasje en voetenzak ging dicht als ze ging slapen. Als je nu weer week regen krijg ben je denk blij dat je de zak nog gebruikt;)

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik er van de week de bovenkant afrits. Zit ie nog wel lekker op een fleece laagje met zijn billen. Wel een jongen, dus iets dikkere broeken dan een legging! Oh en winterjas is verruild voor gevoerd vest.

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje is nu net 3 maandjes oud,vind het nog te vroeg om haar niet meer in haar wagenzak in de maclaren xt techno te leggen,het is met de buggyverkleiner een babynestje,mij nog te koud nu.

11. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb hem er van de week uitgehaald, maar als het weer kouder wordt doe ik hem er weer in.

Scheelt wel dat ik nu de komende dagen niet s'ochtends vroeg meer de deur uit hoef, dan is het idd nog best koud!

Ze draagt ook meestal een legging, heb er van de week een maillot onder gedaan en ze had nergens last van zo.

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Zit hier ook heel erg te twijfelen.... De voetenzak is vrij warm en hij heeft altijd broek, sokken en schoenen aan dus misschien tijd om hem eruit te halen... Hij zit meestal op de fiets en niet zo vaak meer in de wagen.

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier is ie er vorig weekend uitgegaan. Vanmorgen heb ik gewoon een spijkerbroekje over haar legging aangedaan en ze had het echt niet koud..

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Heb hem er afgelopen week uitgehaald.
    In de zak had ze een zomerjas aan en zonder de zak haar winterjas. Als het weer kouder wordt gaat hij gewoon weer terug maar ik vind het een rotding.

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hij zit er hier nog in. Van de week toen de zon zo scheen heb ik de bovenkant eraf geritst maar gisteren vond ik het weer erg koud en heb hem er weer op gedaan. Ook zijn winterjas heeft hij nog gewoon aan (behalve die dag dat de zon zo scheen). Je moet niet vergeten dat ze helemaal stil zitten in de wagen en dat het indd 's ochtends nog fris kan zijn (van de week mopest mn vriend 's ochtends nog ramen krabben ;)) . Jijzelf zal er minder last van hebben omdat je beweegt.

Ik laat de zak er dus voorlopig nog wel even in zitten en rits de bovenkant er wel af als het weer het toelaat. En zomerjas, ja lastig, vorig jaar ging hij er half april pas in...

xxxx

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Wij hebben een mutsy transporter. En de voetenzak kan je de bovenkant zo vanaf ritsen. Als het de temp continu boven de 15 gr blijft gaat hij eruit. Hoop dat het al snel kan. Ze heeft nu een tussen jasje aan.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ons mannetje is bijna 1 jaar, en ik heb de voetenzak er vorige week uitgehaald.
    Gaat nu lekker de wasmachine in! En hopelijk hebben we hem voorlopig niet meer nodig :D

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er ook om zitten dubben! Vandeweek een flinke wandeling in de zon gemaakt zonder maar wel een klein dekentje mee voor over de voeten. Vond heel de zak teveel van het goede, ook het hele rugje zit dan in de fleecevoering en dat lijkt me erg zweten met de zon er op.
    De maxicosi zak zit er nog wel in, die vind ik ook minder warm en als het niet nodig is laten we hem open geritst of half, maar die gebruiken we ook vaak sochtends vroeg en dan ben ik blij dat ze de zak nog heeft.

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb 'm er dit weekend uitgehaald. Eigenlijk wilde ik ook graag eerst alleen de bovenkant er af ritsen, maar helaas lukt dat bij de onze niet.
    Ik trek haar nu wel weer wat eerder haar winterjasje aan, in plaats van het gevoerde vest en als er een fris windje staat dan doe ik zo los een dekentje over haar benen, die ze *klopt af* vooralsnog met rust laat ;)

20. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Dennis werd net een beetje verkouden afgelopen week dus ik laat hem nog even zitten. Hij zit er toch alleen met z'n onderlijf in want hij wurmt zich altijd omhoog zodat z'n armen en bovenlijf gewoon boven de zak zitten. Hij heeft ook nog een winterjasje aan, niet een hele erge dikke maar nog wel lekker warm.
    Ik kan er ook de bovenkant nog afritsen (Mutsy Spider) dus misschien dat eerst 's en dan zien we over een paar weekjes wel weer.

Deel Deze Pagina