HHB/ 9mndbeurs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chamaro, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo,

Wie is er ook vandaag ook naar de huishoudbeurs en 9mndbeurs geweest?
    En zo ja wat vond je ervan?

Ik zelf vond het echt super leuk en gezellig,
    Maar on-ge-lo-ve-lijk duur..!
    Zo had je bijvoorbeeld van die draagdoeken, dan moest je er 2 dragen en dan had je 2 voor 40 euro... :eek:

Maar verder ben ik wel geslaagd..;)
    Heb mooi roze inkopen gedaan haha..

Maar ben ook blij dat ik nu thuis ben, want ben echt kapot..
    Ga niet laat op bed haha..

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ga vrijdag na onze 20weken echo, weten we meteen of we voor jongen of meisje moeten shoppen :)

heb je nog tips voor kraampjes waar we beslist volgens jou heen moeten? :)

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Oh ja ik wist ook al een week van te voren wat het ging worden haha echt beter, kun je gericht shoppen.

Nou nee geen tips, zijn zoveel kraampjes. ben ze nou allemaal alweer vergeten..:) (hormonen)
    Sorry..:p

Ik weet nog wel dat ik op de foto ben geweest met Amanda (gouden kooi)
    haha..

Veel plezier vrijdag..!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha dat vergeten dat ken ik :)
    we gaan in ieder geval een 3D en 4D echo maken. Smorgens hebben we dan zelf de 20weken echo maar de opa's willen heel graag er een keer bij zijn, en aangezien ze beide vrijdag mee gaan.. 2 vliegen in 1 klap hehe. want we willen zelf ook echo op dvd enzo. dat doen ze hier helaas niet.

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja heb ik ook aan zitten denken, maar dat grapje kost nog wel 75 euro.
    Dus heb het maar niet gedaan omdat wij die week daarvoor nog een 20 weken echo hebben laten doen maar geen 3 en 4d.
    Dat wil ik nog een keer doen als ik ong 29 weken ben ofzo..haha..

Maar heel veel plezier op de huishoudbeurs..!
    Is echt super leuk..

6. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    hi vraagje

kun je ook de 2d echo daar doen? we willen namelijk ook graag echodoen en om nu al een 3-4 D te doen vin ik beetje vroeg denk dat ht dan nog niet zo mooi is..

ben erg benieuwd! wij gaan vrijdag avond.. weet alleen nog niet wat we krijgen dus kan nog niet echt lekker shoppen :( miss kunnen ze dat bij de echo daar wel zeggen?

7. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    iemand die al geweest is toevallig gezien of de quinny pitt stop er ook was? kan me dat van vorig jaren herinneren maar kan het op de site en boekje nergens vinden.....heb last van een van de wielen en zou er graag ff naar laten kijken.....

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ben gister ook geweest. De HHB was echt een ramp, zoooo druk. Heb er nog geen half uur rondgelopen. De 9 mnd beurs was opzich wel leuk maar veel dingen hebben we al aangeschaft en daar waren veel kraampjes van zoals geboortekaartjes. Niet veel gekocht.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan morgen! We hebben hier zo lang op moeten wachten dat het ons niet uitmaakt hoe het is!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij gaan ook vrijdag avond, weet niet of ze bij Twinkelster een 2D echo maken. Volgens mij niet. Er staat nog een met echo appratuur, volgens mij is dat BabyinBeeld ofzo. Wij hebben bij Twinkelster vrijdag avond de echo, ben benieuwd :)
    Wij hebben smorgens de 20weken echo, hopen dan ook geslacht te kunnen zien, en op beurs kunnen ze anders ook voor je kijken hoor!
    Dat zei die vrouw tegen mij zelf al trouwens, dat ze wel ff kunnen kijken als ze toch bezig zijn.

Het is inderdaad 75,- maar dat is enige kans dat de opa's erbij kunnen zijn dus we nemen de gok gewoon dat het toch nog mooi gaat worden.

11. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    IK ben gister geweest...
    Ik vond t super.. Heb me kapot gesjouwt met alle zooi.. Volgend jaar echt zo'n "trolley"ding mee..

Dat met die echo vind ik 3 keer niks.. Bij die twinkelstar ( ofzo) kun je als bezoeker lekker mee kijken op scherm wat mams achter t scherm ook ziet.. Dat vind ik dus echt niets.. en dan 75 euro betalen voor een kwartier Ik vind t belachelijk... De 20 weken echo kost nl. NIKS..
    Verder heel veel mooi spul gezien.. en ook nog wat nuttigs gekocht ( starterset van difrax) en bij TOLO van mn moeder een speel"draakje" gekregen.. Die is zo leuk!

12. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    ik ben gisteren ook geweest, samen met de aanstaande oma's! Ik vond het super gezellig, je krijgt veel leuke presentjes. heb leuke ideeen opgedaan en erg veel info mee naar huis gekregen om eens door te nemen. Ik vond het wel erg druk en aangezien ik erg veel last van mijn bekken heb, was het een erg zware dag. Wat ik van gisteren het fijnst vond, was dat iedereen om mij heen met zwanger zijn en baby's bezig is en dat vond ik heerlijk hihi lekker om dat gevoel even met een heleboel mensen te delen. Het is voor mij wel eens maar dan nooit meer. leuk voor een keertje!

veel plezier voor diegene die nog gaan en tip neem een trolly of iets dergelijks mee! niet gek doen er meer, zeker aanrader voor de zwangere....

13. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Nou we hebben ons gisteren echt rot geërgerd aan al die trolley's, want je breekt voortdurend je nek over die dingen. Tis gewoon veel te druk om ook nog eens die dingen achter je aan te trekken en anderen steeds voor de voeten te rijden. Je kunt tassen ook kwijt op de zgn. "tassenbewaarplaats", ideaal!

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

mmmm wij zouden zaterdag gaan met de oma`s, maar gister afgezegd vanwege bekkenpijn en beenpijn helaas.....Had me er zo op verheugd, lees hier maar de leuke verhalen!

Veel plezier voor iedereen die nog gaat!

15. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Heeft iemand de Nijntje Beurstas gekocht?

Lees ik op de site van de 9 maandenbeurs. Kost € 3,- en zit kennelijk vol met leuke produktjes.
    Ben benieuwd.... straks zijn het alleen folders en oude tijdschriften.....

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb last van mijn bekken en twijfelde enorm of ik nog zou gaan, woon niet om de hoek, maar naar aanleiding van jullie reacties ben ik overtuigd: IK GA NIET!
    Bedankt daarvoor! :) ;)

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik ben gisteren geweest. Het was echt vreselijk druk, je viel letterlijk over de trolleys en wandelwagens, echt niet leuk. Er waren ook zeker leuke dingen en kraampjes. De nijntje tas zelf is leuk, wat erin zit is niet heel bijzonder. Wil niemand ontmoedigen om te gaan, maar ik vond het erg jammer dat het zo druk was en echt heel goedkoop vonden we ook tegenvallen.

18. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Zo'n grote shopper is nooit weg, en hij is allerschattigst, met twee dansende Nijntjes erop. Ik vond hem ook erg handig om alle folders en informatie in te stoppen, dus ik kan nu niet meer achterhalen wat er oorspronkelijk in zat en wat ik er later bij in heb gestopt.

Ik vond het 's ochtends vroeg nog wel te doen. Het was weliswaar zo druk in de tram dat ik niet meer kon zitten en ik heb lang in de rij gestaan voor de garderobe, maar er waren nog niet heel veel mensen. Naarmate de dag vorderde werd het drukker en drukker. Zwangere vrouwen en vrouwen met pasgeboren kinderen nemen heel veel ruimte in, en dan waren er nog de Huishoudbeursveteranen met hun trolleys...

Maar ik vond het toch leuk om er geweest te zijn, al was het maar om een forumvriendinnetje uit Zeeland een keer in het echt te ontmoeten. Om al die kinderwagens nou eens bij elkaar te zien. Om een draagdoek uit te proberen met een pop erin. Om mijn favoriete verzorgingsproducten te kopen met fikse korting. En om na afloop heel blij te zijn dat ik weer uit de drukte weg mocht. :D

Belle, blij met de gewonnen kaartjes, al zou ze er uit zichzelf nooit heen zijn gegaan. ;)

19. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik ga er morgen heen! Kan iemand mij vertellen of je kunt pinnen op de beurs zelf, of moet je dat vantevoren doen?

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe

Nou hier hetzelfde allemachtig wat een rot dingen!
    en dan rijden ze ook nog over je voeten heen.. :eek:
    Op het laatst had ik gewoon de neiging om ze aan de kant te schoppen
    echt waar.. :)
    Je hebt ook nog mensen die langzaam voor je voeten lopen grr heb ik ook een gruwelijk hekel aan..
    Maar buiten dat om was het echt gezellig!

Deel Deze Pagina