ik was tot een week of 9 alleen in de middag/avond wat misselijk. dacht dat het daarmee klaar was maar ben bang dat het nu weer terug komt.
Ik was zeker wel tot week 17 enorm misselijk!! nu ben ik week 19 maar hoef niet meer te spugen.. wel soms een beetje misselijk gevoel maar thats it
Tot nu toe helaas. Gelukkig vanaf week 29 wel wat minder. 18 kilo eraf. Nu komen er langzaam wat kilootjes bij en daardoor voel ik me ook weer wat sterker worden
Tot ongeveer 22 weken. De misselijkheid begint nu weer terug te komen, maar minder extreem dan dat het was.
Nog steeds regelmatig. Alleen misselijk gelukkig. Ben pas 2x echt over mijn nek gegaan. Had inmiddels ook gehoopt er vanaf te zijn maar helaas.
Tja is zo divers en al zeggen ze elk zwangerschap anders kan zijn bij hetzelfde vrouw heb ik bij alle 3 niet misselijk geweest. Wel moe en veel "kater" achtig gevoeld maar niet spugen. Alle 3 meisjes. Mijn vriendin is nu zwanger ze is echt geen enige keer zich misselijk of dergelijk gevoeld gewoon niets.
Ik ben 'maar' 4 nachten misselijk geweest en dan nog niet eens zo heel erg, niet tot spugens toe. Hoop voor je dat je er snel vanaf bent.