hebben we eindelijk weer eens een lang weekend, moet mijn vriend onverwacht werken.... hij is vanochtend begonnen om 6.30 en is naar verwachting pas om 21.00 klaar, morgen is hij vrij, en maandag heeft hij weer zo'n rotdag. lekker hoor van een lang weekend naar 1 vrije dag. ik had allemaal lekkere dingen in huis gehaald voor pasen en daar komt weer niks van terecht. het is hier kermis en daar zouden we ook heengaan, ik kan nu alles op mijn buik schrijven. ik moest het even kwijt hoor, ik baal er vreselijk van.......... groetjes cindy
He gatver! Kan me goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt! Ik ken het... Mijn vriend moet ook ''vaak onverwacht' in het weekend werken Das op zich al flink balen ofcourse, maar als je al allerlei dingen gepland had omdat je dacht dat je samen een vrij weekend zou hebben valt het dubbel zo zwaar... Hopelijk heb je vandaag alsnog een leuke dag! Liefs, Minya.
Tja, hier precies hetzelfde.. Mannetje vanochtens 7 uur al weggegaan.. vanavond om 19.00 weer thuis. Morgen vrij, en maandag weer tot 19.00.. Gezellig!
Ik ken het ook hoor. Als ik thuis kom is hij net de deur uit en als ik weer weg kan komt hij net zo`n beetje binnen. Hij mag vannacht ook weer werken en morgenavond/nacht ook weer dus overdag zie ik ook niet veel van hem ook al is hij thuis. Maar als alles mee zit is hij maandag vrij gelukkig kunnen we toch nog wat met zijn 2en doen. Ondanks alles fijne Pasen allemaal
OOh komt me bekend voor meid! Ik zit hier ook te balen! Hubbie heeft vandaag middag dienst tot 23uur! Morgen vrij en maandag heeft ie vroege dienst! Alles behalve gezellig dus! Liefs Pearly
Dat is balen. Ken het probleem maar dan van mij kant uit. Ik heb onregelmatige diensten en werk dus feestdagen. Ondanks dat hij moet werken, hoop ik de tijd die jullie samen zijn er van geniet
Balen hoor. Mijn mannetje is vanochtend ook naar zn werk gegaan en komt pas tegen middennacht terug morgenvroeg is hij ook weer optijd weg omdat hij moet werken. Maar ik ben het nu gewend hij is Kok dus dat is weekenden en feestdagen vooral veel werken.
Tsja, ook ik heb een gezellige eerste paasdag, NOT ! Mijn man heeft een passie voor karper vissen, en die zit nu dus ook aan de waterkant en komt morgen pas weer thuis.