Help me even uit me droom...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Puckeltje, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Dames... even jullie wijze woorden svp ;)

Donderdag 5-5 geklust.(avond) Verder geen tijd mee gehad. :x
    Vrijdag middag posi ovu en k denk zaterdag avond of zondag ochtend me ei gesprongen... zeker weten doe ik t niet maar die steken en krampen waren er... rekbare slijm was zaterdag weer weg en heeft plaats gemaakt voor wit eiwit achtige zooi.. die niet rekbaar is.

Zijn we te vroeg geweest? K denk zelf van wel dus als jullie t even tegen me zeggen kan k deze ronde gewoon me wijntje drinken en me carpaccio eten en weet ik zeker dat we volgende maand nog meer ons best moeten doen hihi 😉 😂

2. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Het kan wel hoor. Hier zat er ook een dag of 4 of zelfs 5 tussen. Ik dacht hetzelfde en heb gewoon een biertje gedronken en rauwmelkse kaas gegeten. Toen bleek ik toch zwanger. Ach ja. Kindje groeit goed en volgens vk en arts is het helemaal geen probleem, dus ik heb geen schuldgevoel.

3. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Ooh wat fijn! Gefeliciteerd... me echt schuldig voelen zou ik ook niet doen. Bij de eerste heb ik met een kater smorgens posi getest hihi

4. Logan

Logan Niet meer actief

Dat wijntje en carpaccio kan je sowieso wel nemen. Als je eenmaal zwanger bent is het vroeg genoeg jezelf vanalles te ontzeggen.

Maar, ik denk dat het inderdaad wat vroeg was maar niet onmogelijk. Zaad kan best een aantal dagen in leven blijven, al was nog eens in het weekend natuurlijk net wat handiger geweest. Succes!

5. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Thanks! Ik duim voor je dat je ook een positieve test hebt straks! :D

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Sowieso kun je dat allemaal blijven eten/drinken (alleen niet teveel alcohol) en zodra je weet dat je zwanger bent kun je altijd ermee stoppen. Baby krijgt pas voeding van jou mee vanaf 8 weken ong.

Daarnaast is er altijd een kans aanwezig dat je zwanger kunt zijn. Zaad kan tot 7 dagen overleven :)

7. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Het kan zeker nog :) maar ontzeg je vooral die wijn en carpaccio niet.. "not prgenant until proven otherwise" ;)

Deel Deze Pagina