Hoi dames, Ik zit met iets waarvan ik mij afvraag of iemand van jullie dit herkend. Afgelopen september heb ik een spontane miskraam gehad bij 6 weken zwangerschap. Sinds die miskraam ben ik 3x ongesteld geweest (ik heb een onregelmatige cyclus, ook al voor de miskraam). Alle keren dat ik ongesteld werd had ik zo'n rugpijn, een rugpijn die ik echt niet herken van voor de miskraam. Vanavond ben ik helaas weer ongesteld geworden en ik weet nu al dat ik morgen weer krom van de pijn op de bank lig. De rugpijn is nu al aanwezig en ik voel dat het telkens meer word. Zelfs een kruik kan ik niet tegen mijn rug aan hebben. Wat ik mij dus afvraag; hebben jullie ook een totaal andere menstruatie gekregen nadat jullie een miskraam gehad hebben? En dan niet alleen de 1e menstruatie na de miskraam maar ook de daaropvolgende?
Nee, ik heb gelukkig geen andere cyclus gekregen. Wel heb ik ook idd heftige rugpijn 3a4 dagen voordat ik ongi wordt. Vl smeert mijn rug dan in met chillingolie en dat zorgt voor dat mijn spieren goed verwarmd worden en natuurlijk een goeie massage. Dat helpt bij mij erg goed
Wat een snelle reactie! Chillingolie? Dat ken ik niet, waar haal je zoiets? Want pijnstillers zijn ook niet echt effectief bij mij. En ik wil me er ook niet helemaal mee vol stoppen.
Bij een (chinese) toko. Het is olie gemaakt van rode pepers volgens mij, vergelijk het met tijgerbalsem. Wat. Je ook kan halen is warmtezalf bij de drogist, deze verwarmt ook goed je spieren, is misschien handiger dan chllingolie