totaal bedrag baby uitzet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pompeloesje, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Als we alles gekocht hebben zitten we denk ik rond de 4500 euro. Veel geld, maar ik heb echt gekocht wat ik mooi vond en we wilden graag alles nieuw.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Stiekem kruipt er nog best wel veel geld in, waar je niet altijd erg in hebt. Vaak koop je het allemaal een beetje gespreid over de maanden en dan heb je het helemaal niet in de gaten.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij kunnen makkelijk alles nieuw kopen, maar ik vind het zonde van het geld....we hebben bij onze zoon wrs niet meer dan 1000 euro uitgegeven, en echte kwaliteits spullen gehad, zoals kamertje, wagen box etc....linnengoed en matras etc hebben we nieuw gekocht.....

ik weet hoe ik ben, ik verander namelijk snel graag dingen....
    van mijn zoon heb ik nog een aantal dingen, maar de wagen, box en kamer moeten we opnieuw aanschaffen....

kamertje wordt een antiek kamertjes, helemaal opgeknapt, uiteraard met nieuwe matras en aerosleep....

kinderwagen weet ik nog niet....weet alleen dat ik een bugaboo of mutsy wil aanschaffen....

box, wordt 2e hands

linnengoed is allemaal nieuw...koeka paars....

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Herkenbaar! Ik trap er nu ook niet zo makkelijk meer in, kan veel beter echte keuzes maken haha!
    Ik hoop dat ik het eerste half jaar ook niet de behoefte heb van die dure kleertjes te kopen waar je kindje dan na 2 maanden uitgegroeid is.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, inderdaad. Ik heb voor mijn zoontje toen in de kleinste maatjes ook best veel geld uitgegeven aan merkkleding, terwijl hij het maar e2 maandjes aankon. Nu zit hij bijna een half jaar in dezelfde maat en heb je er veel meer aan. Maar ja, je kan het maar 1 keer uitgeven he?

Deel Deze Pagina