Ik ben erover aan het nadenken om een oud wiegje goedkoop te kopen via marktplaats en deze dan op eigen smaak te laten bekleden. Weet iemand wat dat ongeveer gaat kosten en waar je dat kan laten doen?? Ik wil hier niet super veel aan uitgeven, omdat ik niet lang gebruik van het wiegje wil maken. Ik hoop dat ik de kleine na een maandje al op zijn eigen kamertje kan laten slapen...
Op marktplaats kwam ik het volgende wiegje tegen. Een vrouw bekleedt de wiegjes als hobby opnieuw en verkoopt ze daarna. Zoals het wiegje op de foto bekleedt is vind ik echt prachtig. Dus aan zoiets zat ik ongeveer te denken.
Jammer dat ik zelf best een kluns ben in naaien en knutselen, anders had ik ook zelf stof kunnen kopen en het wiegje zelf bekleden hoe ik het wil. ps; Maar als iemand tips heeft hoe ik dit moet aanpakken, kan ik het proberen met behulp van mijn schoonmoeder.
@ Stralend, waarom vraag je het dan niet aan die vrouw. Wie niet waagt wie niet wint Heb je trouwens de advertentie van MP? Ik ben ook wel geïnteresseerd :-D xx
Hoi Bonkie, ja daar dacht ik zelf ook aan hihi. Maar het vrouwtje woont best ver weg van ons. Hier is de link naar de advertentie ; ) Marktplaats.nl > schattige wieg helemaal opnieuw bekleed niet gebruikt - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
ik had ook een oud wiegje en ik wou hem ook opnieuw laten bekleden.. (het wiegje was knalgeel bekleed, echt net pasen) ik was naar zo een turks naai atelier achtig iets geweest en ik schrok toen bestwel van de prijs, rond de 110 euro zou het gaan worden. ik heb nog even verder gekeken en het ging wel boven de 100 euro uitkomen. dat vond ik ietwat te duur, dus ben zelf maar aan de slag gegaan, had roze doorzichtige stof gekocht en een mooie hoe heet t nou, tegen muggen nouja ben best tevrede! Bekijk bijlage 62525
zo het is mooi geworden meid! schattig dat roze! Heb je het hemeltje (of bedoel je dat niet tegen de muggen? hihi) zelf gekocht of ook zelf gemaakt? En hoeveel heeft de wieg kaal jou gekost? ps; Ben er nu ook echt over aan t nadenken om het wiegje zelf (met hulp) te bkleden. De wiegjes die k zie zijn meestal van kant en witte franjes. Ik wil een iets modernere, vrolijkere uitstraling.
ik kan je een mailadres geven van iemand die ik de oude bekleding van de wieg heb opgestuurd, en die heeft mij een volledig nieuwe bekleding gemaakt, en een bijpassend: -boxkleed -aankleedkussenhoes -lakentjes bedje en wieg -dromenvanger -toybag echt super, en niet duur.... indien je interesse hebt, PB me maar.... zou je gewoon kunnen vragen, heb haar trouwens een tijd geleden via MP gevonden....maakt aankleding in elke kleur je wilt....