Regelmatige cyclus:kan je ervan uit gaan dat er eisprong plaatsvindt?

Discussion in 'Zwanger worden' started by vruchtje24, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Mijn vraag staat eigenlijk al in de titel. Kan je ervan uitgaan bij een regelmatige cyclus dat er een eisprong plaatsvindt? Of is die kans groot?

En bij negatieve ovulatietesten, maar wel rekbaarslijm en steekjes wat is dan betrouwbaarder?

gr vruchtje

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    das een goeie vraag..ik denk dat als je een regelmatige cyclus hebt de kans er even goed in zit dat je geen eisprong hebt.
    uhm ik zou niet van slijm uitgaan..maar van ovu test......

3. Chai

Chai Niet meer actief

Niks geeft 100% garantie voor een eisprong.. helaas.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    sasje24: Bedankt voor je reactie. Ik was daar eigenlijk al bang voor. Voorheen had ik onregelmatige lange cyclussen en geen (goede) eisprong. Hoopte eigenlijk dat mijn regelmatige en normale cyclussen nu wel een eisprong zouden geven. Ik ga volgende maand even goed optijd beginnen met ovutesten. Voor de zekerheid heb ik wel 8 maart een afspraak bij de gyn zodat ze kunnen testen a.d.v. bloed of ik eisprong heb gehad.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Volgensmij valt het daar zeker niet mee uit te sluiten. Ik zou aanraden om 1 maand extra lang ovu testen te doen (extra vroeg beginnen en pas stoppen bij een posi test die al weer lichter wordt) en liever nog ook te temperaturen. Dan heb je een mooi overzicht en als die dingen mooi op elkaar aansluiten denk ik dat je het een heel eind zeker kunt zeggen dat er een ei is :)

Share This Page