Hallo , IK ben nu 29 weken zwanger van m'n eerste kindje .. WOrd nu toch allemaal wat zwaarder , en ook wel vaker momentjes dat ik denk , Oooh Jeeej , en is dit normaal ??? enz enz.... zijn er meer die rond 12 november 2012 zijn uitgerekend ?? Kunnen we hier mooi met elkaar kletsen , want word nu toch wel spannend !!
Er is een forum met allemaal mama's van november, bij zwangerschapsclubs! Ikzelf ben 14 nov uitgerekend van een zoontje . Ons 1e kindje. En ja, vind het nu wel zwaarder worden ook....
Wat leuk ik ben ook 12 november uitgerekend!! En je forumnaam kom je ook uit 1988? Dan zijn we ook nog even oud.. weet je al wat je krijgt of willen jullie het niet weten?
haha wat grappig, ik ben 13 november uitgerekend Voor mij ook de eerste, en had tot nu toe eigenlijk niks te klagen op wat bandenpijn in het begin na, maar begin nu het gevoel te krijgen dat mn beebje erg bovenin zit, waardoor ik niet zo veel lucht krijg, en heel veel zuurbranden Verder ben ik nog niet begonnen met zwangerschapsgymnastiek, dat begint halverwege september geloof ik... Ik ben benieuwd wanneer ik nou intake gesprek zal hebben van de kraamzorg, had ik in week 9 al geregeld, maar ik hoor maar niks, het zal toch allemaal wel goed geregeld zijn?? Ik ga in september en oktober alles wat ik nog niet heb, bij elkaar shoppen, kamertje is af. Afgelopen vrijdag de kinderwagen uitgekozen, een paarse van Mutsy, ben er zo blij mee!! Kan hem half oktober ophalen bij de babydump in Hellendoorn.
Heyy, Wat leuk ik ben ook op 12 november uitgerekend. Dit is de eerste keer dat ik iets schrijf op deze site. Ik snuffelde en las hier en daar maar hier moest ik echt even reageren Ook ons eerste kindje (jongetje) Ik heb ook erg last van maagzuur maar vooral als ik te lang zit pijn bij mijn rechter ribben erg vervelend gevoel ook. Ook bij lang staan pijn in mijn bilspier. Hmmpp meiden volgens mij wordt t allemaal nog erger de laatste maanden Hopen dat we niet nog meer kwaaltjes bij krijgen. GR Serife
Hoi! Hier ook een mama die op 12 november 2012 uitgerekend is! Dit wordt ons 2e kindje al is ze (we krijgen idd een meisje!) wel voorlopig nog het enige kindje in huis. Haar broer is vorig jaar april overleden aan een resistente pneumococcen meningitis. Het ventje was 6,5 maand oud... Een enorm gemis, en een dubbel gevoel deze zwangerschap, ik vindt het ook veel spannender allemaal. Maar het is wel héél fijn dat we over een paar maanden weer vorm kunnen geven aan de liefde die we voor ons ventje voelen. Ons meisje krijgt liefde voor twee!
Hier ook op 12 november uitgerekend we hebben al een zoontje. Weten niet wat het is al zegt mijn gevoel nu een meisje. Deze zwangerschap ook weer veel misselijk geweest tot 20wk en nu nog af en toen. Deze zwangerschap meer aangekomen en sinds een week of 2 last van me bekken. Vind deze zwangerschap veel zwaarder. En wat Maviss al zegt waarschijnlijk krijgen we er meer kwaaltjes bij op het eind. Huggy, zo heftig zeg om je verhaal te lezen. Kan me voorstellen dat het nu nog spannder is.
We moeten gewoon proberen zoveel mogelijk te rusten en zo min mogelijk te doen. Best moeilijk om eraan toe te geven maar we zijn eenmaal best ver Wat een heftig verhaal Huggy, lijkt me inderdaad heel spannend voor je. Geniet er allemaal van. Gr Serife
Bedankt voor jullie medeleven Chrisie & Serife! @Deerne85: meestal komt de kraamzorg voor de intake langs tijdens je verlof, maar als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen! Ook ik vind deze zwangerschap fysiek veel zwaarder, ik merk ook dat ik het nu al beu begin te raken terwijl dit tijdens de zwangerschap van ons zoontje beide nooit aan de orde is geweest, dat was een super zwangerschap! Ik ben toen bevallen op de uitgerekende datum, maar nu hoop ik toch echt iets eerder te gaan bevallen. De klachten die ik deze keer heb en de vorige keer niet had zijn: * Steken/zware buik tijdens langere stukjes lopen (10+ min) * Sneller last van mijn rug, bukken gaat minder soepel * Kortademig wanneer ik op mijn rug lig * Carpaal Tunnel Syndroom (waardoor ik iedere nacht uren lang wakker lig van de pijn en wat me in mijn dagelijkse handelen belemmerd (vasthouden bestek lukt vaak niet eens, laat staan klussen in huis) Verder mag ik niet klagen! Ons meisje is heerlijk beweeglijk, mijn man "schept" me iedere avond wat mijn meisje en mij wat meer ruimte geeft in mijn buik en we krijgen met behoorlijke regelmaat heerlijke rugmassages! Dinsdag krijgen we weer een groeiecho (30wkn), we worden namelijk extra in de gaten gehouden omdat ons meisje in haar navelstreng een ader te weinig heeft en dat een groeiachterstand of vroeggeboorte tot gevolg kan hebben. Hopen dat ons poppetje mooi blijft groeien! Liefs, Marieke
hier 10-11-12 uitgerekend van een meisje! heb al een meisje van 11-07-2003 en een zoontje van 30-10-2010
mijn eerste uitgerekende datum was ook 12-11-12 maar ik ben vooruit gezet na de termijnecho naar 8-11-12. We zullen het zien, beebie komt als het er klaar voor is Ik heb er dagen tussen zitten dat ik me eindelijk eens goed voel. in het begin was ik heel erg moe en futloos, en veel hoofdpijn, kamp dan ook al direct met een te hoge bloeddruk. ben daarvoor onder controle bij een gyn, en krijg ook medicijnen. Alles is nu weer een beetje normaal, bloeddruk houdt zich weer goed, en nu kan ik wat genieten eigenlijk!
Ik ben 1 november uitgerekend. En het word zoiezo gehaald met 38 a 40weken. Dus ben erg benieuwd of het een oktober of november kindje gaat worden.
leuk al jullie reacties !! Wij krijgen ook een jongentje .. druk bezig nu met de laatste dingentjes voor zijn kamertje .. wij hebben vorige week bezoek gehad van kraamzorg.... wel spannend nu al 30 weken !!! aftellen is begonnen !
Vandaag nog 2 maanden tot onze uitgerekende datum meiden! Ik sta te popelen om ons meisje in m'n armen te houden!
Huggy, ja heerlijk ik kan ook niet wachten om de kleine uk te kunnen zien. Ben ook zo benieuwd of er jongn of meisje in me buik zit en of hij/zij dan weer rossig is netzoals mijn zoontje.
Chrisie Bijzonder blijft het toch, je kindje voor het eerst echt te zien! Dan is het geslacht voor jullie nog een extra verassing! Ik ben ook heel benieuwd of ons meisje op ons zoontje lijkt, maar we denken van wel. Qua vorm gezicht, oogopslag en haarkleur lijken mijn man en ik best wel op elkaar en op een 3D echo met 26 weken dachten we allebei te zien dat ze ook het kinnetje en wangen van haar broer heeft... ik ben zo benieuwd! Wij wilden wel heel graag het geslacht weten omdat ons zoontje is overleden aan een resistente hersenvliesontsteking. We zijn zo gewend aan het idee ouders te zijn van een jongetje en door te weten wat we konden verwachten hebben we ons mentaal goed kunnen voorbereiden op ons meisje, ons er beter op in kunnen stellen... Van mij mag ze op 1 november al komen, kan bijna niet wachten!
Huggy, Je kan je nu nu inderdaad wat meer op voorbereiden. Van mij mag het ook zo snel mogelijk komen. Ben ook zo klaar met het zwanger zijn. Geniet wel hoor van de kleine uk in me buik maar vind het nu toch allemaal wel wat zwaarder worden.