Hoi dames ik ging net naar de wc en zag in t midden van mn urine een cirkeltje bloed. Misschien 5 a 6 druppels? Met afvegen een beetje bloed. VK denkt blaasontsteking maar heb totaal geen pijn bij t plassen of moeite daar mee. Nu allemaal gerommel in mn buik 😢 geen idee wat dat is want ik heb de baby zelf nog niet gevoeld ivm voorliggende placenta. Iemand het zelfde meegemaakt?
Kan toch een blaasontsteking zijn. Juist tijdens een zwangerschap verloopt die vaak zonder pijn of moeite met plassen. Je buik kan er wel onrustig van worden. Je kunt er ook harde buiken van krijgen. Mssn goed om even een potje naar de huisarts te brengen ter controle dan weet je het zeker.
Ik loop al weken te klieren met een blaasontsteking zonder er echt last van te hebben, Heb inmiddels 3 kuren gehad zonder resultaat en gisteren bij de uroloog geweest. Kan dus heel goed. Morgen even je urine op kweek laten zetten
Het is geen blaasontsteking wel zit er bloed in de urine dus ze hebben een kweek gemaakt. ben benieuwd!
Gelukkig maar dat het geen blaasonsteking is. Ik kreeg door blaasonsteking vroegtijdige weeën om de 2 minuten en ik was er net op tijd bij, maar het is allemaal goed gekomen door kuren.
Ik heb dat ook gehad (had spiraaltje en werd niet ongesteld) en bij mij bleken het niersteentjes te zijn.. Klachten vielen mij wel op want was niet zwanger maar kan me goed voorstellen dat je de klachten nu niet goed merkt, die bij nierstenen horen door je zwangerschap.
Tijdens mijn eerste zwangerschap enorm veel bloed bij urine gehad potje wat ik moest inleveren bij de ha was sterke ranja om t maar ergens mee te vergelijken Was toen duidelijk een blaasontsteking maar had verder geen symptomen dus geen pijn ofzo. Tweede keer tijdens zwangerschap weer geen symptomen alleen last van harde buiken bleek in eerste instantie ook geen blaasontsteking te zijn maar werd op kweek gezet en wat uiteindelijk toch een blaasontsteking dus kan zijn dat er uit jou kweek ook wel iets kan komen?! Hadden ze mss een andere verklaring voor bloed bij je urine?
Ben helemaal binnenste buiten gekeerd gisteren en ze konden geen oorzaak vinden. nu hebben ze wat baarmoederslijm etc op kweek gezet om te kijken wat daaruit komt. as dinsdag 20 weken echo daarna controlle verloskundige dus denk dat ze dan wel meer weten.