hoi meiden! Mischien zit ik wel verkeerd en moet ik bij de 'ik ben zwanger!' topic zijn..Maar goed..Is winderigheid en ontzettend rommelende darmen een teken van evt. zwangerschap?Want ik lees alleen maar over obstipatie(verstopping), maar kun je niet net zo goed last van(lichte) diarree hebben?
dat geeft ons winderigen wat een woord weer hoop! mijn mannetje zei al dat het echt niet normaal was! hahahahahahahaha
Hou je maar vast. Niet alleen extreem winderig, ook extreem boerderig. In de zin dat je onder de douche staat MET stromend water, een bescheiden boertje laat en je vriend later zegt dat ie hem boven de tv uit hoorde ..... Ach, charmant zijn houdt niemand 24/7 vol toch?
Kijk ff in het topic 'Het was de wind, mijn kind' onder afdeling zwanger (geloof ik) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... nd&start=0 Hilarisch!
ja heb ik ook last van en heel vaak kan ik hem er niet eens uit krijgen erg frustrerend want dan gaan die darmen nog erger hihi ach ja
ehm, wil de pret niet bederven hoor, maar ik heb rond mijn ei altijd rommelende darmen en bij mij ook een teken vlak voordat ik ongi ga worden...
nou daar hebk vandaag dus ok erg last moet ik zeggen.. winderig en diaree in de ochtend mijn darmen slaan op holl en trekt door naar me rug....