alleen nog maar moeheid als symptoom

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Irene, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik weet net dat ik zwanger ben, maar ben tot nu toe alleen nog maar heeeel extreem moe. Verder geen verschijnselen op wat steekjes in de liezen na. Kan dat, komen die verschijnselen later pas?

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ha Irene,

Grappig dit. We lopen min of meer gelijk op, en ik heb het ook wel een beetje. Ik ben echt een avondmens, maar nu zit ik om half 10 al te vechten tegen mijn slaap. Ik ben gek genoeg wel al voor de wekker wakker, uurtje of half 7, terwijl ik normaal mijn bedje niet uit te krijgen ben. Maar... heb ook wel een beetje bedacht dat het van alle commotie komt de afgelopen dagen. Heb als een (zwangere) kip zonder kop door het huis gelopen en nu stort ik denk ik in, haha

Liefs Kari

3. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo,
    Ik ben ook nog maar kort zwanger en merk ook nog maar weinig. Heel af en toe voel ik "iets" in mijn onderbuik en soms mijn borsten.
    Gr. Lotte

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha grappig dat je zoiets zegt kari, ik heb precies hetzelfde!
    Ik was vanochtend voor de 3e keer achter elkaar om 7 uur wakker, en gisteravond wou ik het liefst om 9 uur al op bed (nu ook eigelijk!)
    We zullen het morgen zien.

Ennuh beiden nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Geniet er maar lekker van :D

5. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    O ja, ik heb wel nog steeds mega pijn in mijn (*)(*), en mijn tepels zijn al iets vergroot. (Ben bang dat als het zo doorgaat mijn gehele borsten alleen maar uit "tepel" bestaan, haha)

Astrid, ga je morgen testen? Spannund!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kari, als ik morgen niet ongi ben geworden ga ik denk ik morgenavond testen. Ik heb alleen geen zwangerschapstesten en ik ben morgen de hele dag aan het werk.
    Hopelijk kan ik ff snel het kruidvat inwippen om een test tehalen.

7. joey26

joey26 Actief lid

15 feb 2007
    143
    0
    0
    ik ben ook nog niet lang zwanger, maar heb idd alleen maar last van mijn borsten en tepels, verder niet erg vermoeid. idd wel al een paar keer voor de wekker wakker geweest, wat raar is, want normaal snooze ik altijd zo'n 5x hahahaha.

astrid succes met testen!

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja ik ben ook dood en dood moe soms slaap ik in de middag ook nog eens een uurtje als me zoontje naar school is maar dan nog om zeven uur in de avond wil ik weer naar bed dan ben ik het al zat

9. Niet meer actief

met een beetje mazzel krijg je alleen nog maar een buik als verschijnsel..

Deel Deze Pagina