Totaal geen libido meer sinds zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ButterflyPassion, 14 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier hetzelfde. Of nouja, de eerste 12 weken had ik wel veel zin. Toen niet meer.

En nu enorm veel weer. Ben echt aan het wachten tot het weer mag haha. Hopelijk komt het bij jou ook goed!

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Dacht dat ik de enige was met dit probleem maar blijkbaar niet. Ik had voor de zwangerschap ook echt een hoof libido en nu dus 0,0. Vind t zielig voor m'n man maar het doet bij mij ook echt pijn. Hopelijk beter na de bevalling🙈

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Zo herkenbaar!
    Toen ik nog aan de pil was ook vrij laag libido.
    Na stoppen werd dat veel hoger.
    Sinds ik zwanger ben is libido echt nul!
    In het begin wel dromen gehad, maar zodra ik wakker werd was dat gevoel meteen weer weg.

Man mist het wel, maar laat het gaan.
    Voelt voor mij ook niet fijn, vooral daarna niet, brand als een malle.

4. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wat herkenbaar om allemaal te lezen! Eigenlijk vanaf het moment dat ik zwanger ben 0,0 zin. Wel een keer gedaan omdat ik me schuldig voelde, maar het brandde inderdaad als een gek!

Ik duim dat het snel terugkomt, mis het zelf nu al.

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Mijn man noemde me laatst heks zonder seks...

Hij heeft een punt

6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Kijk bubblez dat geeft ons weer hoop 😉 hopelijk ervaar ik dat ook zo na de bevalling.

Flipske wat een opmerking van je man haha

Maar wat een hoop dames die dit herkennen zeg! Vervelend dat we het allemaal ervaren, maar fijn om te weten dat ik geen uitzondering ben hier in.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Tja, hier het zelfde, had het bij alle zwangerschappen.
    Al grapt mijn vriend ook: ja hoor, heb m'n plicht weer gedaan en nou is het weer klaar zeker :p

Ja.. sorry :p

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Die hoor ik hier ook inderdaad XD
    En dan nog, nu ben ik niet meer nodig zeker :p

9. Druifi

Druifi Lid

18 jun 2016
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Toevallig een spiraal laten plaatsen na de zwangerschap?

Bij mij was mijn libido voor de 1e zwangerschap altijd enorm hoog. Toen ik zwanger werd vrijwel direct compleet verdwenen. Na de zwangerschap ook nooit meer echt teruggekomen. (Binnen korte tijd na bevalling spiraal laten plaatsen)

Pas op het moment dat de spiraal er weer uit ging om voor de tweede te gaan was m'n libido binnen enkele dagen weer helemaal terug zoals voor de eerste zwangerschap. Nu zwanger is het weer compleet verdwenen helaas.

Blijkbaar hebben hormonen en bij mij een enorme invloed op. Na de bevalling ga ik de nuvaring proberen omdat die veel minder hormonen schijnt af te geven. Ik hoop echt dat dat werkt.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijn, herkenning haha. Ik hoop wel dat het zometeen beter wordt want ik mis het wel, maar ik heb gewoon geen zin! 😱

Deel Deze Pagina