Totaal geen symptomen.... onzeker!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Puck85, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben momenteel 4 weken 5 dagen zwanger en heb totaal nergens last van. Het is dat ik een aantal positieve testen heb anders zou ik het niet geliven dat ik zwanger ben. Wie heeft dit nog meer en moet ik me zorgen maken? Het maakt me best onzeker😔

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Er zijn enorm veel dames wie in het begin geen symptomen hebben. Vaak komen deze pas later. Tel je zegen, de hele dag kotsend boven de wc is ook niet echt geweldig.
    Met of zonder symptomen zijn de eerste weken altijd onzeker maar er zijn nog steeds meer goede zwangerschappen dan miskramen.
    Probeer je niet te druk te maken, wat gebeurd dat gebeurd en je kunt er niks van zeggen.

Gefeliciteerd en succes

3. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen
    en heb ook nergens last van
    af en toe een steekje hier en daar en dat was het ook
    ik stress ook mar symptomen zeggen helemaal niks
    over een goedlopende zwangerschap
    bij mijn zoontje had ik helemaal nergens last van

4. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

roep niet te hard haha je bent nog vroeg zwanger, ik was ook zo onzeker tot week 6 aanbrak.... zucht spijt toen ik riep van wil wat voelen!! dood misselijk....

nu ook 4 weken en ben benieuwd naar die week 6!! kijk er niet naar uit

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik kreeg pas bij 6-8 weken klachten en daarnaast hoef je geen zwangerschapsklachten te krijgen

6. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Ik had in t begin ook nix geks, maar je kindje is nog zo mini. Rond de 7e week kreeg ik licht gekke symptomen, en bij 8 weken helemaal, nu word het weer minder. Er zijn ook fases waarin er veel gebeurd, dat zal er denk ik ook ermee te maken hebben.

7. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Het kan/ moet nog komen. Bij mij begonnen de "echte" kwaaltjes rond 7-8 wkn. Zwangerschap hiervoor begon de misselijkheid in de 13e week.

8. Amanda86

Amanda86 Nieuw lid

6 jun 2016
    4
    0
    1
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Marum
    Ik ben nu 6 weken zwanger en heb ook maar weinig klachten, alleen wat gespannen grotere borsten en iets sneller buiten adem. Verder voel ik me kip lekker. Hiervoor had in een miskraam (leeg vruchtzakje) en veel meer klachten. Dus zegt niet zoveel volgens mij..

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het hoeft echt niets te betekenen. Bedenk dat lang niet altijd iedereen ergens last van krijgt hoor. Ik ben nu ruim 9 weken en voel me prima. Eerste weken vooral veel trek gehad en af en toe word ik 's avonds een beetje vermoeid / lui op de bank, maar ik kan gewoon nog elke dag m'n ding doen (en sporten) 😉. Probeer lekker de genieten en in beweging te blijven (en natuurlijk goed te blijven eten). Dat is vaak ook goed tegen (misschien wel het wegblijven) kwaaltjes!
    Anderen krijgen 'maar even' last van kwaaltjes, bijv tussen 8-10 weken.

10. Noor31

Noor31 Actief lid

20 feb 2016
    230
    47
    28
    Vrouw
    Ik bleef met 4/5 weken ook maar aan de gang "ik heb geen symptomen hoor" dit is niet goed hoor en toen kwam week 6.... heb nog nooit zoveel te toilet pot gezien:D nu ben ik 8 weken en worden de symptomen minder... je raad het wel, weer onzeker

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohja, ik heb wel iets anders! Sinds ik zwanger ben snel buiten adem en hartkloppingen!

Deel Deze Pagina