Hoi Ik ben nieuw hier. Vandaag of morgen is mijn NOD. Ik heb geen symptomen en die had ik de vorige zwangerschappen wel. Afgelopen maand had ik een miskraam. Toen was ik ook duidelijk zwanger. Nu heb ik niets. Ook geen symptomen voor een aankomende menstruatie. Ik heb de laatste tijd heel erg last van mastopathie en 1000 andere kwalen. Die kwalen zijn weg sinds mijn miskraam (het enige positieve). Zijn er ook mensen die bij de ene zwangerschap wel symptomen hadden en bij de andere niet? Heb trouwens niet getest ofzo hoor, dus 50/50 kans
ik had bij me 2 miskramen wel symptomen en toen ik zwanger was van me zoontje helemaal niks kwam er ook pas achter toen ik 8 weken was
Ok, het kan dus wel. Ben benieuwd. Volgens berekening is mijn NOD vandaag maar omdat ik hiervoor een mk had houd ik wat langer aan.. Ik heb alleen mijn eerste zwangerschap geen symptomen gehad voor nod maar dat was een bbz. De 3 daarna wel waarvan 1 mk.
Bij de eerste twee helemaal niets alleen moe op t einde Maar nu pfff hele dag moe, overal pijn 🙈
Het verschilt. Bij de oudste weinig symptomen, alleen wat vermoeider en in het begin een veranderende smaak. Bij de jongste eigenlijk hetzelfde. En nu ben ik misselijk, enorm vermoeid en gewoon duf.
Ik had bij m'n twee kindjes symptomen. En bij m'n miskraam ook. Verschil was dat ik bij de zwangerschap van m'n kindjes heel veel moest overgeven en bij m'n miskraam niet en zelfs amper misselijk was🙄
Ben ook benieuwd naar ervaringen Bij mijn miskraam en dochter had ik overduidelijk symptomen. Nu eigenlijk zo goed als geen symptomen.
Bij oudste: ik ben achtergekomen dat ik nog maar pas 6/7 weken ver was. Ik had voor ik positief testte vermoeden dat ik hoofdpijn kreeg door zo sterke reuk en ik had het gevoel dat er iets vreemds in mijn onderbuik was soort het geluid van honger/alsof ik net frisdrank had gedronken en een beetje steekjes gevoeld en neusbloed en misselijk en overgeven en spugen. Paar keren met niet inhouden plassen in de openbaar. Heel erg moe en steeds zo vroeg slapen. Bij jongste: 1 x heftige kramp in mijn onderbuik, net voor mijn nod, dacht ik dat ik ongesteld moest worden. Stralende gevoel, 1 x klein overgeven omdat roti niet lekker was en 3 x flauwgevallen. Soms snachts 3 a 4 uur klaar wakker geworden. Verder voelde ik me heel goed zelfs.