totaal geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Giggle, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judithv87

Judithv87 Lid

3 dec 2013
    89
    0
    0
    Heel naar dat het al twee keer fout is gegaan! Ik snap dat je nu helemaal let op alles wat je voelt of juist niet voelt. Ik heb op oudjaarsdag een eerste positieve test in handen gehad. Toch gisteren wat bruinverlies, duidelijk oud bloed maar dat zat me niet helemaal lekker. Geprobeerd me er zo min mogelijk zorgen over te maken, hoe meer stress, hoe meer cortisol (stresshormoon) hoe slechter voor je kindje. Inderdaad als het fout gaat kun je er helemaal niets aan doen. Ik heb maar besloten zo gezond mogelijk te leven (zwangerschapsvitaminen, goed fruit en groente eten en omega3 capsules en zo min mogelijk stress) en ik ga denk ik om de andere dag testen. Vanmorgen weer een test gedaan, weer een streepje en nu al wat donkerder dan eergisteren. Dus ondanks het bruinverlies gaat het prima. Ik denk zolang je maar geen erge buikpijn krijgt en het niet rood wordt gaat het prima. Ik hoop dat je kunt ontspannen en kunt genieten van je zwangerschap!!

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Bij mijn oudste zoontje had ik ook totaal geen symptomen.

En bij deze zwangerschap ook niet tot aan 6 weken en daar begon de ellende. Ben nog steeds misselijk bah!!

3. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Steeciaantos, dat is wel heel fijn om te horen!!! Goed dat je nu al zover bent!!! En idd heerlijk geen symptomen...ben er ook wel blij mee, maar toch maakt t je altijd angstig;)

Judith je hebt ook gelijk, stressen is ook niet goed...maar was er maar een knopje waarmee je dat uit kon zetten he hahaha

Babyxdx kijk dat zijn de fijne verhalen...bij mijn dochtertje had ik ook geen symptomen hoor, dat is het stomme, maar toch kan ik voor mijn gevoel daar niet meer op vertrouwen...
    Raar he hoe t vrouwen lichaam en brein werkt hahahahaha.

Achja t enige wat ik kan doen is accepteren dat ik het pas 22jan weet...en ook dat geeft geen zekerheid natuurlijk maargoed...
    Bij mijn dochter ben ik de hele zwangerschap bang geweest om haar te verliezen...was zooooo blij dat ik de 30wkn gehaald had...dacht nu verlies ik d'r niet meer...(ook dat is flauwekul om te denken natuurlijk)
    Maar waarschijnlijk gaat dat deze keer weer zo, maargoed...tussendoor maar proberen te genieten van hoe mooi en bijzonder het is, want zomaar maak je het niet mee in je leven...

4. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ow sorry, ik lees nu pas je onderschrift... sorry! Ik snap sowieso wel dat je graag bevestiging wilt hebben hoor! Het is ook niet zo dat ik er totaal relax onder ben. Ik moet ook regelmatig tegen mezelf zeggen dat ik normaal moet doen en m'n emoties onder controle moet houden!
    Ik had mezelf beloofd niet te gaan googlen op miskramen etc. en wat heb ik gedaan?? juist, gegoogled... had ik nooit moeten doen natuurlijk!:(

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dat klopt!. ik heb dat heel erg gehad met het voelen van die kleine. Ik voelde hem uit eindelijk evengoed nog rond de 17e week voor het eerst. Als die soms rustig is wordt ik soms wel eens onzeker terwijl dat normaal is dat je hem af en toe niet voelt.
    En heb het heel erg als ik weer een echo heb daar wordt ik onzeker van, terwijl dat eigenlijk ook nergens voor nodig is want tot nu toe is alles goed met het mannetje :)

6. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

hier nog iemand hoor, een, tot nu toe, goede zwangerschap, bijna 9 weken zwanger en nul komma nul symptonen. Vind het ook best eng, maar ook wel blij dat ik nergens last van heb. Enige wat ik merk is afnemende conditie en gewichtstoename, maar denk meer dat het komt omdat ik sinds ik weet dat ik zwanger ben, gestopt ben met hardlopen, wat ik zeer fanatiek deed ( zo'n 40 - 50 km per week) en mijn strenge eetgewoonten wat heb laten varen.

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het duurde bij mij erg lang maar in week 7 vond ik ineens warme groente niet meer lekker en was ik erg moe. Verder nog steeds geen symptomen en net een superecho gehad :)

8. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Zooooo fijn om al jullie berichtjes te lezen! !! Doet me goed;)

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey meiden,
    Wat een heerlijk onderwerp!:D Had ik echt even nodig, ook ik weinig tot geen symptomen, ben nu 5wk en 3 dgn, behalve dat ik geen koffie lust en af en toe een beetje naar op de maag, kan het niet misselijk noemen. Geen last van borsten, donkere tepels of wat dan ook... Ook hier vreselijk onzeker, heb al een hele geschiedenis achter de rug, dus kan me bijna niet meer voorstellen dat het ook es goed kan gaan.

Fijn te lezen dat je gewoon heeeeel zwanger kan zijn, zonder kwaaltjes!;)

10. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Jippiejee, ik zie je onderschrift idd...pfff vervelend dat we dan zo zoeken naar die bevestiging en t niet krijgen he!!
    Wanneer ben jij uitgerekend en wanneer heb je je eerder echo?

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ook mij doet dit onderwerp me goed! Ik zit nu op 4 NOD en ik voel niets. Helemaal niet gek natuurlijk, zo vroeg. Als er wat zit, zal het waarschijnlijk niet eens ingenesteld zijn. Maar bij mijn vorige pogingen voelde ik wel steeds van alles. Hierbij bleek ik trouwens alleen bij de laatste poging zwanger, dus het zegt niets. Maar toen voelde ik in ieder geval wel iets, ingebeeld of niet. En nu dus nog he-le-maal niets en ik heb ook niet specifiek het gevoel dat het raak zou kunnen zijn.

Waren jullie verbaasd over de positieve test? Of hadden jullie al wel het gevoel, dat je zwanger was?

12. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wij hadden zon digitale van clearblue gekocht waar ook bij stond hoelang je dan zwanger bent enz.

Ik heb die dag wel 100x aan mijn vriend gevraagd of er wel echt "zwanger" stond. En 100x gezegd "Ik geloof er niks van" Omdat ik dus totaal nergens last van had :)

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik ben nu 5wk 3 dgn (ik weet het heel precies;):D) durf nog niet te kijken naar uitgerekende datum:) dat komt later hoop ik...
    Ik mag een echo bij 6wk maar mijn gyn was er dan niet nu krijg ik een echo met 6wk en 5 dgn, maandag 13 jan. dus nog even volhouden, brrrr ik vind het haast niet te doen...

Ben wel blij dat je kennelijk gewoon zwanger kunt zijn zonder het te merken....

14. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zoooooooooooooo fijn te horen! Dank. En gefeliciteerd ;)

15. Giggle

Giggle Bekend lid

18 jun 2013
    968
    0
    16
    Jippiejee, oeh spannend idd!
    Ik krijg m met 7wkn en 3dgn bij mijn gyn...
    Laat je hier weten hoe en wat? Kummen we hopelijk strax samen kletsen als september mama's

Renske, spannend he!!! Hopelojk is je test strax mega positief!

Hier ook 100x naar de cd gekeken en er stond echt zwanger 1-2 werd snachts wakker en had m onder me kussen...dacht eerst dak t gedroomd had tot ik m.weer zag liggen;)

Nu nog steeds hopen op.goed resultaat strax

Deel Deze Pagina