hee meiden, Zo zie je maar dat iedere maand anders is. Vorige maand wist ik bijna zeker dat ik zwanger zou zijn omdat mijn lichaam al die signalen afgaaf. Helaas toch ongesteld geworden. Nu zijn we deze maand weer fanatiek geweest haha en heb duidelijk een eisprong gehad. Vorige week zaterdag heb ik deze gehad en heb echt tot woensdag flinke buikpijn gehad. Daarna was alles 1x weg en dus op de dag van vandaag helemaal nergens last van. Alleen mijn darmen zijn wat van slag maar dit kan alles zijn!! Nu ga ik er maar weer vanuit dat het niets gaat worden omdat ik ook echt niets voel. Of zijn er wel meiden die totaal geen symptonen hadden en toch zwanger waren????
Beetje open deur vraag hè? Wat wil je horen? Er zijn vrouwen die er pas bij 5 maanden achter komen dat ze zwanger zijn. Vraag me niet hoe het kan, maar het bestaat blijkbaar.
Snap niet goed waarom het een rare vraag is maar goed?? misschien om jezelf toch een beetje hoop in te praten dat er toch wel meiden hier zijn die echt niets voelde en zwanger waren!! meeste hebben allerlei symptonen toch??? En ja ken ook iemand die niet eens wist dat ze zwanger was omdat ze 9 maanden door menstruerde, tja dat zijn wel bijzonderheden toch???
Hoi Rensje, ik heb het pas nog van een vriendin gehoord die nu 12 weken zwanger is van de tweede: in beide gevallen heeft ze totdat ze een positieve test in handen had geen symptomen of kwaaltjes gehad. Die kwamen allemaal later. En dat komt volgens mij best veel voor. Net zoals dat veel kwaaltjes in de week voor je NOD ook typische verschijnselen zijn voor een naderende ongi (of juist een beginnende zwangerschap). Dus tja, het is dan nog steeds fifty/fifty, na je NOD zul je het weten
hahah ja meiden jullie hebben gelijk! En julia je hebt gelijk meis...maar wil gewoon graag vanalles voelen maar voel niks...!! ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word! Zou het niet zo zijn is het een verrassing. We wachten nog maar 1 weekje... ik had niet verwacht dat ik zo ongeduldig zou zijn!!!
Haha, zo herkenbaar dit! Ik ben ook aan het wachten/hopen op symtomen... maar ook hier blijven ze uit. Voel wel enkele dingetjes maar ik wil niet direct alles erbij gaan halen!
Idd Rensje, blijft echt spannend... Ik weet niet meer zeker of mijn banner nog klopt dus misschien kan ik 9 maart nog niet testen... en moet ik iets meer geduld hebben
Ik had de eerste en de laatste keer ook weinig symptomen. Alleen mijn temp bleef hoog. Eerste keer zwanger van zoon, laatste keer vmk. Het is even afwachten nog he, maak je zelf niet te gek, de ene zwangerschap kan je veel symptomen hebben en de andere weer niet.
Dat kan hoor, ik ken wel vrouwen die nooit last van zwangerschapskwalen hebben gehad. Maar heel begrijpelijk hoor dat je ongeduldig bent. Ben ik zelf ook!
dat ook, de rest begon eigenlijk na de test haha. maar verder precies dezelfde klachten als voor een menstruatie... daarom geloofde ik het niet toen er 2 strepen kwamen xD 4 testen later is het belletje echt gaan rinkelen haha
Vandaag zit ik op dag 29, ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Enige wat ik heb is dat sinds gister mijn boobs iets gevoellig zijn, maar nou ook niet zo erg als dat ik normaal heb. Mijn darmen werken wat tegen (kan moeilijker naar de wc) maar ook dat heb ik anders ook wel. Juist vorige week zou ik normaal al pijnlijke borsten krijgen. Gister leek de ongi door te zetten, kreeg zware buik en krampjes, maar tot mijn verbazing nog niks. Enige wat anders is, is mijn afscheiding. Naja hier ook weinig hoop juist omdat ik geen klachten heb, maar ik weet ook wel dat er vaker vrouwen zijn zonder klachten en toch zwanger blijken.
Misschien is hier dan het antwoord dat je wilt horen: Ik had totaal geen last van kwaaltjes ... voelde me helemaal goed, geen moeheid, geen hoofdpijn, geen buikpijn ... nada noppes niks! En toch ---> Zie mijn banner ---> ZWANGER!!! Ook zonder kwaaltjes te hebben, kan het dus heel goed zijn dat je zwanger bent, iets wat ik ook totaal niet geloofde!!
Vorige week op wo, do en vr positieve ovu test...cb digitaal en zwanger en kids... De streepjes bij de tweede positieve test waren het dikst, maar op dag 1 en 3 ook smiley gehad.. Dus alle 3 dagen goed geoefend. Op dag 2 voelde ik na seks iets raars in mn buik(eisprong?), maar was snel over! 3 dagen terug een felle steek in mn buik, na 3 min weer weg(innesteling?)! nod is over 4 dagen maar voel echt niks, terwijl ik altijd alle symptomen heb gehad sinds pilstop na de eisprong.. Pijnlijke borsten, misselijk, zichtbare aders, echt alles gewoon...toch nooit zwanger.. En nu na al die maanden voel ik niks!!! Hoe raar kan het lopen.... Mss dat het ny juist gelukt is? Dit lees ik namelijk vaak genoeg... We zullen het zien! Eerst 4 dagen lang in spanning zitten...pff Trouwens gister na seks heel klein beetje roze/licht bruin bij afvegen... Maar echt innieminnie!
Trouwens wat ik wel heb.... De gekste dromen!!! Al een week lang, met het gevolg dat ik doodmoe wakker word!