totaal geen symptonen, dus het zal wel niet??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rensje, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    spannend hoor! bij mijn dochter had ik ook nergens last van.. 2 jaar bezig geweest en 8 dagen overtijd toen ik pas ging testen.. ik geloofde niet dat ik zwanger was want had nergens last van.. bij mijn laatste mk's overal last van en helaas misgegaan... dus het zegt helemaal niets... hopelijk gauw posi test.. wanneer ga je testen?

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Nono, spannend!! Goed dat je je inhoudt om niet eerder te testen! Temp je er ook bij?

Missiej dat is een mooi hoopvol bericht ;)

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier een mama die ook totaal klachtloos was. zowel bij de 1e als nu bij de 2e. Niks, nopes nada last van.

Bij de 1e werd het bij mij pas echt nadat ik met 10 weken een echo had en daar het bewijs had dat er echt wat zat.

Nu bij nummer 2 hebben we met 7 weken een echo laten maken.

En fiets gewoon weer door de zwangerschap heen

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi Rensje en alle anderen die aan het wachten zijn op hun nod. Dit is wat ik schreef in een ander topic op de dag dat ik een positieve test had (toen was ik 3 dagen overtijd):

Ik wil jullie even bemoedigen.
    Zat vanaf mijn eisprong al met mijn hoofd bij de volgende ronde, want mijn borsten zette op. Dat heb ik altijd direct na eisprong, behalve toen ik zwanger was van onze zoon. Ik dacht dus: zal wel niet deze maand.
    Ik krijg ook altijd 10 dagen voor Nod last van onderrug, nu ook. En een aantal dagen voor nod menstruatiekrampen en nachtzweten, nu ook. Was dus best wel zeker dat het deze maand niet raak zou zijn...
    Maar zie banner, vanmorgen toch maar een testje gewaagd, want menstruatie bleef uit en superdepuperpositief!! Ben er nog helemaal ondersteboven van .
    Voor mij is het duidelijk: gewoon nergens zorgen over maken en afwachten of je wel of niet ongesteld wordt!

Nu ben ik inmiddels regelmatig misselijk. Maar dat is pas sinds een week of 6/7 echt constant. Daarvoor af en toe maar ook echt niet boven de wc hangen ofzo, hoor. M'n borsten zette ook pas met 5,5 week heel erg op dat t echt pijnlijk werd.
    Het is maar bij een aantal vrouwen hoor, die al voor de 4 weken boven de wc hangen en/of een nieuwe BH moeten kopen. Bij de rest komt het gewoon gelijdelijk, ook al lijkt het wel eens anders als je de topics hier leest. Laat je niet gek maken, gewoon ontspannen je NOD afwachten. Hopelijk zijn jullie snel in verwachting.

PS. Wat mij hielp is te bedenken dat je pas na ruim een week na je eisprong de innesteling hebt. Dan pas gaat je lichaam HCG aanmaken en zou je eventueel iets van zwangerschapskwaaltjes kunnen krijgen. (Ja, ik weet dat er vrouwen zijn die al met 5 dagen hun innesteling hebben, maar dat ik echt sporadisch, dus daar rekende ik mezelf niet toe. Zie Implantation Timing | BabyMed.com).

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb beide keren niks gemerkt tot mijn posi test.

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Het enige wat ik had was een week VOOR mijn NOD menstruatie-achtige krampen, soms wel en dan weer 2 dagen niet, daardoor voelde ik hey dit is anders een week voor mijn menstruatie, en ik had gelijk, ik was zwanger. Voor de rest geen symptomen, op een gegevne moment bij 5/6 weken begon ikw at moe en emotioneel te worden

7. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    rensje: hier (zie banner) zwanger en nergens last van, nu ook niet... ja als ik er bij na denk zo nu en dan heel licht misselijk, maar als ik niet zou weten dat ik zwanger was zou ik het denk ik niet eens voelen.... dus er is hoop, maar dat is er elke maand ;) suc6!! :)

8. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wat lief jullie reacties!! Weet je wat het rare is normaal heb ik overal last van en nu voel ik een soort rust/stilte in mijn lijf!!! Nou jullie geven me moed dat het niet perce negatief hoeft te zijn. We zullen zien over 4 dagen. Dank je wel voor jullie reacties.......

9. Je lichaam gaat al eerder HCG aanmaken hoor, maar is nog vrij minimaal. Al direct na bevruchting. Het vruchtje maakt pas HCG aan bij innesteling.

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    wilde nog even laten weten dat ik gewoon klachten vrij ben... en ik heb net dik positief getest!! dus ben zwanger jihoe!!!! Heb alleen nu wat ongesteldheids pijn. En rond 29 febr. had ik ook echt buikpijn... denk dus dat dat de innesteling is geweest.
    Verder niet moe, geen pijnlijk borsten... rustig in mijn hoofd... puistjes vrij!!!!

11. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen

JHAAAAA zie je wel!!! GEFELICITEERD!!!!! geniet er van dat je nergens last van hebt!!! :)

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    dank je wel meis!!!! lieffffffffffffff

13. Cloe25

Cloe25 Lid

29 jan 2012
    89
    1
    0
    Leuk om de spanning en leuke motiverende verhalen zo te lezen!

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van!!

Ik heb deze maand ineens geen (heftige) pijnen bij mijn eisprong gevoeld, ook heel vreemd want dat had ik altijd heel erg. Vorige cyclus zelfs gebloed bij eisprong .

Hoop dag het bij mij ook een goed voorteken mag zijn :)...

14. Hey rensje gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina