Spannend hoor. Ik had vooral een zwaar gevoel in mijn onderbuik, en krampjes steekjes in liezen. Misselijkheid kwam later pas
Dat zware gevoel herken ik wel ja Maar heb nog geen tekenen van aankomende. Menstruatie Wat ik normaal 2 tot 3 dagen van de voren wel heb Nouja bij geen rood donderdag testje doen Of zaterdag. Dan is man lief weer thuis van werk buiten de deur
Nog niks te bekennen wel wat krampjes maar voelt niet zo als normaal Ookal is morgen. Me nod en liggen de testen in de badkamer heb ik nogsteeds geen test nijging Normaal zou ik deze cyclus dag smorgen ongesteld worden En ben moe lig nog lekker in me bedje. Alleen vlagen van maagzuur /misselijk En soort zwaar gevoel in me onderbuik. En net of er een band om me buik zit Hou jullie op de hoogte Bij geen ongi test ik zaterdag ochtend als me mannetje er weer is Zou het eindelijk zo zijn. Wordt 1 e ronde in 2014 onze ronde
Man lief is voor werk weg En hij is bijna alle 25 rondes er bij geweest En omdat ik me zo "anders " voel wil ik dat hij er bij is. Dus nog even geduld
Hij zegt van wel ja hahahah Ja hij zit in Duitsland soms Engeland Spanje haha wou dat ik zo.n baan had
Oke dan, nou zou niks voor mij zijn sorry hoor... Ben echt een huismus hihi. Ben zelf huisvrouw dus ja altijd lekker thuis!
Nouja 8 x per jaar 5 dagen naar een ander warm land haha heerlijk Nouja ben ook liever thuis hoor maar af en toe lekker naar een warm land Soms als. Hij voor langere tijd weg moet. Ga ik wel eens mee hoor als hij 3 weken weg blijft