Hallo allemaal, herkent iemand mijn situatie? ik ben ruim een maand geleden gestopt met de cerazette pil (minipil) ik geef wel nog borstvoeding. Ben nog niet ongesteld geweest sindsdien. Laatste tijd bijt mijn zoontje van 17 mnd vaak tijdens het drinken ouchh. (weinig melk??) Ik ben de afgelopen 2 maanden 5 kg aangekomen van 63 kg naar 68 kg bij 1.73. Heb nu sinds 2 weken een heel raar gevoel in mijn buik, alsof er iets (baarmoeder?) in de weg zit. Erg vervelend voelt het vooral als ik zit. Mijn buik is ook zo groot geworden een paar mensen hebben mij al gevraagd of ik zwanger ben. Ik heb 2 weken terug een test gedaan einde van de dag en deze was negatief. Toch twijfel ik of ik zwanger ben>? we zijn er niet mee bezig ofzo maar heb toch vage klachten. Iemand dit ooit meegemaakt?
Dan zou je nu onderhand een knallende test moeten hebben als je al 2 maanden die klachten hebt (5 kg aankomen, dikke buik etcetera). Je test namelijk de gehele zwangerschap gewoon positief. Dus test nogmaals. Negatief is echt niet zwanger. Positief wel . Dikker worden en dikkere buik enzo hoeven niet automatisch op een zwangerschap te duiden. Helaas. Zou een hoop zwangerschapstesten schelen. Sommige darmziekten hebben dezelfde uitwerking. Spastische darm bijvoorbeeld.
Bedabkt voor je antwoord! Ik heb begrepen dat je na een tijdje niet meer zoveel hg in je urine hebt..dus dat je verder in de zwangerschap niet per se positief test