totaal geen trek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik zoek een beetje herkenning ik ben nu 4 weken en 4 dgn zwanger maar ik heb totaal geen eetlust ik probeer wel wat te eten maar wat het ook is het smaakt me gewoon niet tis 1 hap en ik heb genoeg
    wie heeft dit ook gehad? en word dit later weer wat beter??
    de vorige keren had ik hier geen last van geloof ik
    wat kan ik eraan doen??
    groetjes en liefs joyce

2. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Herkenbaar hoor, had ik in het begin ook. Ben toen maar gaan onderzoeken wat wel een beetje in de smaak viel en ben dat maar regelmatig gaan eten. Ik at verder vaak wat kleinere porties in plaats van drie maaltijden per dag.
    Verder is het ook goed om speciale vitaminetabletten te nemen. En de eetlust kwam bij mij vanzelf weer terug hoor!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.070
    113
    Hey Joyce,

Heel hekenbaar!
    Ik ook niet zo'n trek terwijl ik van mezelf nou juist nu zo goed moet eten (ben ongeveer even ver als jou). Ik eet nu wat havermout/pap achtige dingen (met heel veel suiker),krijg ik in ieder geval bouwstoffen binnen en melk/calcium.
    Zal wel overgaan denk ik hoor want hoor/lees overal dat je juist 300 calorien extra nodig hebt tijden zw schap.. En verder een boullion op zn tijd dat helpt ook wel..
    Maar als ik bijv macaroni ruik ga ik over mn nek (vind dit normaal lekker!) Jij al last van?

4. Lissymar

Lissymar Lid

15 jan 2011
    96
    0
    0
    Leerkracht in het vmbo
    Hoi,

Ik had dat ook heel erg. Het is nu wel wat minder, maar heb nog steeds weinig eetlust. Ik ben nu 21 weken zwanger. Ik eet vaak kleine porties over de dag verspreid.

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama

hoihoi,
    ben blij te lezen dat het weer overgaat al kan ik wel wat kilootjes missen hihi
    ik heb maar een pak vanille yoghurt gehaald en dat straks maar proberen.
    ik ben verder niet echt missenlijk ofzo ja s morgens als ik me bed uit kom maar das maar lichtjes (hopën dat dat wel zo blijft)
    vond jou idee van een boullionnetje ook wel een goed idee dat ga ik ook proberen en dan hopenlijk binnenkort weer kunnen genieten van het eten hihi

groetjes en liefs joyce

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ik eet dus echt bijna niks krijg het gewoon niet naar binnen ik blijf het wel proberen en heb morgen toch een afspraak bij de dokter staan en dan gooi ik het gewoon naar voren horen wat die ervan zegt of er iets aan te doen is.
    tot die tijd blijf ik proberen toch iets te eten

7. Caelis

Caelis Actief lid

30 dec 2010
    142
    0
    0
    Vlaardingen
    ik had in het begin hele erge last van misselijkheid en overgeven, en had ook nergens trek in. Verloskundige zei dat het niet zo erg was, die bouwstoffen die de baby nodig had werd toch wel gebruikt door de kleine beetjes die ik wel at. Ik kon alleen brinta, cornflakes en wat vanille yoghurt binnenhouden. Heb toen wel de tip gekregen om die groente/fruit ontbijtdrankjes te nemen. 2 per dag was genoeg om de vitamientjes en voedingsstoffen binnen te krijgen. Die kan je gewoon bij de albert heijn krijgen :)

Eetlust kwam bij pas weer terug bij 15 weken, toen zakte de misselijkheid ineens, en had ik me toch een trek in bitterballen :D

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    heb ik nog steeds. Ik probeer toch een hapje te eten, wil niet te veel afvallen. ben nu nog net zo zwaar als met 6 weken, dus dat is wel prima. Maar goed, wat er niet in gaat, lukt nou eenmaal niet.

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, heel herkenbaar! Als je de eerste periode voorbij bent wordt dat vanzelf meestal wel beter. Ik kan ondertussen wel beter eten, maar kan nog steeds geen flinke maaltijd eten, want dat is gewoon te veel, mijn maag zit ondertussen al wat klem. Dus eet nu verspreid over de hele dag kleine beetjes. Toch netjes 5 kilo aangekomen, dus gewoon eten waar je zin in hebt en komt allemaal goed! Succes met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina