Hier ook geen fan van de zwangerschapsmode Bij de vorige zwangerschap heb ik 2 broeken gekocht (gewoon zwarte skinny's bij de H&M) en ik ben van plan dat deze keer weer te doen. Verder: het wordt hopelijk binnenkort weer wat warmer Dan ga ik lekker in mijn harembroeken, leggings, jurkjes etc showen Gewoon mijn eigen kleding, want het grootste deel rekt fijn mee
Je hoeft toch ook geen speciaal zwangerschapskleding te dragen? Gewone kleding kan ook, misschien geen spijkerbroek maar de meeste dingen kunnen makkelijk. Zelfs met drielingzwangerschap droeg ik gewone kleding. Stretchbroeken, soepele shirts, vesten, blouses etc.
Bedankt voor de info! Ga mij er eens aan wagen denk ik. En wat nou 'not done', dat is het leuke aan een meisje!
Ik heb 2 positiebroeken waarvan 1 een hele leuke skinny jeans is. De band geeft zo'n fijne steun voor mn buik. Heb vandaag een gewone spijkerbroek aan en het zit gewoon niet lekker meer. Maar kan me ook wel voorstellen dat je die kleding bij de vierde wel zat bent. Het zit fijn maat sexy is anders
Haha herkenbaar. Ik heb wel een zwangerschapslegging, jurkjes koop ik een maat groter. En laarsjes gekocht zonder hak. Even goed vlot en leuk. De broeken heb er maar een paar, is net wat lekkerder met de fiets. Maar ik vind de zwangerschapskleding tegenwoordig wat oudbollig en saai. 6 jaar terug was het leuker.