Hoi meiden, Ik ben na 2 miskramen weer zwanger! Ik ben nog niet zo ver en hoop dat ik heel snel een echo kan krijgen om wat meer zekerheid te krijgen. Ik heb weinig tot geen zwangerschapsverschijnselen, maar... en dat is heel jammer voor m'n mannetje..... ik heb een libido van zero! Hebben jullie dat ook? Komt het wel weer terug? Het zal met de onzekerheid van m'n lichaam te maken hebben, maar ja... Groetjes, Dana
M'n zin in sex staat ook op een laag pitje, pffff, ben gewoon veel te moe. Is best wel normaal hoor, bij m'n eerste zwangerschap, had ik de eerste 3 maanden ook weinig tot geen zin in seks.
hier het zelfde.....heb ook veel minder zin.......ben ook eigenlijk veel te moe......als we het op dit moment 1x per week doen vindt ik dat meer dan genoeg .......maar dat veranderd straks ook wel weer...... groetjes tamara
Ik heb het dus nog steeds en het begon in het begin van mijn zwangerschap. In het begin dacht ik dat het kwam doordat ik zo ziek was maar nu weet ik het niet. Het doet gewoon pijn. Wel balen maar ja het zal allemaal wel weer weggaan na de zwangerschap
Ook ik heb nog steeds geen zin hoor.' Heel af en toe is. Manlief heeft er gelukkig begrip voor, maar ben blij dat ik in bed lig 'savonds... Bij Britt had ik juist heel veel veel zin ..
Ik heb totaal geen zin in sex gehad totaan de 10 weken, vanaf dat moment veranderde ik in een of andere nymfomane Mijn vriend zegt soms zelfs nee ik wil te vaak gewoon. Het is verschillend bij de een blijft de zin in sex weg en bij de ander komt hij meer dan ooit te voren. Dat je ineens veel zin krijgt komt doordat de doorbloeding van je schaamlippen en vagina heel sterk is. Ik had vooral geen zin omdat ik bang was dat het fout zou gaan.
Ik had gehoopt dat na de eerste 3 maanden de zin zou terugkomen maar bij mij toch niet hoor! Was de eerste 4 maanden super misselijk. Door mijn bekkeninstabiliteit doet alles pijn en als die kleine ineens begint te schoppen is mijn zin meteen over Ik voel me dan zo 'bekeken'. Maar we houden nog een paar maandjes vol en mijn man is wel heel begripvol! Ik hoop nog altijd dat de zin bij mij nog moet komen
Ben niet gevreesd. Ik hoor het heel veel om mij heen, en ikzelf heb daar ook heel veel last van. Mijn vriend snapt het alleen niet. Haha. Die heeft natuurlijk nergens last van. cindy
hier nog een haha, ik had in het begin nog wel zin, maar met 5 maanden was het afgelopen, ik vind het zelf niet prettig met die dikke buik die maar in de weg zit, en de krampen die ik erna krijg. nee hoor, al een paar maanden geen sex hier (me vriend heeft het maar te begrijpen hoor )
Ook hier is de zin ver te zoeken...af en toe doe ik wel een beetje net alsof, mannetje weer blij... Maar liever laat ik het allemaal aan me voorbij gaan en ga ik lekker de hele dag slapen
Nou in het bgin van mijn zwangerschap stond mijn sex leven ook op een laag vuurtje maar nu ik 24 weken zwanger ben lijkt het er wel op alsof die drang voor sex extra hard is terug gekomen dus meiden wie weet komt het nog
Bij mij had het ook met onzekerheid te maken. Ik had/heb bloedingen. Maar nu ik weet dat alles goed is, begin ik ook weer zin te krijgen. Ik hoop dat bij jou met het verdwijnen van en stuk onzekerheid, de zin weer terug komt. Nog proficiat en veel geluk toegewenst!