ik ben suus 32 en we zijn bezig voor de 4e en ook laatste ik zit nu in de eerste maand van dat ik gestopt ben met de pil en voor het eerst gelijk eisprong en alle klachten die ik altijd had maar normaal na 5 maanden pas maar voor het eerst neemt mijn gevoel me denk in de zeik hahaha ik heb lichte pijn in borsten tepels licht heel licht misselijk duizelig trillig , kriebels in mijn buik en steken in mijn vagina wat denken jullie hier van . normaal was ik 7 maanden bezig . zou het dan zou kunnen dat ineens je lichaam veranderd en wel eerste maand raak kan zijn . bij de laaste wist ik 100% zeker dat ik zwanger was tot aan 8 weken waren zowel de zw testen als bloed test negatief , ik zit nu 6 dagen na eisprong ik voel dat zo duidelijk en had ook getest omdat ik dacht nu al zo snel
Het kan zomaar dat het in de 1ste ronde raak kan zijn. Niets zo mysterieus als een vrouwenlichaam. Hopelijk snel een positieve test voor jou!
heb nog nooit insteling gevoeld of etc vaak pas 4 dagen voor nod duidelijk voor mij omdat ik dan echt dood ziek ben niks binnen kan houden
spannend meid! het zou zomaar kunnen. Je lichaam bepaalt natuurlijk niet: na 7 maanden laat ik de innesteling pas slagen. Dat heeft met vanalles en nog wat te maken en iedere ronde is die kans zo'n 20%.... Nog een weekje ofzo wachten om te testen... spannend!!!!
4 dagen voor nod zegt mijn test 1a2 weken zwanger!!!!!!!! Dat Wilt zeven heb de bevruchting gevoeld en in nesteling nu hopen dat dit goed gaat ben iets te vroeg met testen maar mijn buik in nu al big bij de laatste had ik dat ook