Hoi hoi allemaal... Mijn man en ik hebben een dochter...Y.a.r.a. (even puntjes ivm de zoekmachines Mijn man heeft ook al 3 kids...d.it.te(spreek uit als diete) & se.nn.e & mer.i.t We zoeken zowel een jongens als een meisjesnaam....want geslacht is onbekend. Zelf vind ik leuk Lynn (nichtje heet ja.lin, kan dat dan wel???) maud voor onze dochter hadden we stijn als jongensnaam. Ik vind noud en niek ook leuk... Nog leuke passende ideeen? Thanx alvast!!
Niek is heel leuk! Ehh... Timo, Jari, Rud, Jake, Noah, Jevan, Ivas, Juda, Micha, Esra, Beau, Océan, Jason, Robin , Ferre, Odin, Jesse, Josh, Joël, Sean, Justin, Taylor, Gilan, Seth, Finn, Boaz, Storm, Novan, Lars, Stach, Roben, Stan, Vic, Nick, Sem Linde, Nova, Noa, Isa, Sierra, Lin, Emma, Tirza, Rhodé, Lizan, Belle, Bo, Robyn, Sasha, Yenna, Benthe, Nina, Lot, Elynn
Lynn, super! Voor een 2e staat Linn bij ons op het lijstje als meisjesnaam. Stijn is ook leuk! Wat vind je van de naam Sten voor een jongen? Zo heet onze zoon
Ja toch wel Lynn he? En in combi met ons nichtje Ja.lin? Ik vind het ook leuk omdat het dan beide met een y is en dat toch niet een letter is die erg veel voorkomt. Sten....ook leuk, ik ga het inbrengen Ben blij dat ik nog even heb
Lynn past er mooi bij! En Tygo voor een jongen, komt de Y ook weer in terug. Ik denk zelf aan Yara en mijn zoontje heet Tygo. Vind het een mooie combi