Totaal inspiratieloos :(

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door maartje25, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb het topic ''show je babykamer'' helemaal doorgespit maar ik zie voornamelijk witte meubeltjes... Wij hebben gekozen voor grijs ( Ledikant 60 x 120 - Commode Malaga | TWF | Baby-Dump ) en we hebben een grijs eiken vloer.
    Nu krijgen we een meisje en ik weet helemaal niet wat ik met de muren aan moet. Verven? behangen? welk behang? Verven is ook weer zo ''saai'' denk ik... welke kleur? Roze is ook weer zo roze... paars vind ik dan ook weer niks ( denk ik...)

Wie kan mij helpen?

groetjes

Maartje

2. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Wij zijn naar een winkel geweest waar ze van die boeken met behangstaaltjes hadden. Wij hebben ze daar bekeken maar er waren ook winkels waar je de boeken mee mocht nemen. Zo kan je goed kijken welke kleur het mooist past bij je meubels of hoe de kleur valt in je eigen kamertje met lichtinval.

Persoonlijk vind ik rustige kleuren erg mooi met hier en daar een fel accent. Het moet ook weer niet te druk worden voor die kleintjes.

3. maartje25

Nee precies, dat vinden wij ook...
    We hebben de meubels alleen nog niet in huis en dat maakt het extra lastig. We wilde de kamer geverfd etc hebben voordat de meubels zouden komen

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Leuke meubeltjes. Ik vind grijs/zilver/wit/roze een leuke combinatie (haha daarom heb ik het ook)
    Roze en pastelkleuren is ook zo cliché. Ik hou daar echt niet van

Ik heb wat accessoires van BAM BAM (die zijn vaak wit/zilver)

Misschien kan je ook een leuk klein barok stoeltje in de kamer doen?
    Ik had er 1 van marktplaats gekocht, zilver geverfd en opnieuw laten stofferen (grijs/antraciet)

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik zou de muren trouwens wit verven zodat je helemaal los kan gaan met accessoires, anders wordt het heel druk.
    Een klamboe doet ook heel veel trouwens

6. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben ook niets wits in de kamer, hebben gekozen voor kalkverf (of krijt, weet nooit zo goed welke, het ene vlekt en het andere niet). Het is een terracotta-kleur (heet skin powder van pure and natural). Het houtwerk is wel wit, net als het plafond.

Ik merk dat ik nog best wel wat met accessoires kan doen. Ik zit zelf nog te denken aan een boom in het wit die ik dan kan opleuken met kledinghaakjes of een lichtslinger. Ik weet alleen niet of ik daar de puf nog voor heb haha.

(sorry, foto staat op zn kant).

Bijgevoegde bestanden:

7. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. maartje25

Ik vind de kamer van destiiny ( topic show je babykamer pagina 16) wel heel leuk maar of dat met grijs staat? I don't know!

9. Hayden

Hayden Actief lid

14 jul 2013
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg een jongetje, maar vond voor een meisje het mooi alles wit met 1 muur patchwork fotobehang en grijze meubels. Komt vast goed joh! Succes

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,4 KB
      Weergaven:
      233
  10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vriendin van mij heeft haar kamertje gisteren laten beschilderen.
    Wat vind je hiervan?

11. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Ohhh wauw! Dat wou ik oooook!
    Mooi zeg

12. aboe

aboe Actief lid

2 okt 2012
    246
    10
    18
    Wat hier geholpen heeft is een moodboard te maken en zo kwamen we toch erg uit op 1 bepaalde style. Dat met elkaar gecombineerd heeft ervoor gezorgd dat wij nu toch wel erg blij zijn met het bijna klare kamertje ;)

Succes met uitzoeken!

13. maartje25

WAUW! Die is echt ongelofelijk gaaf! Ik heb al even gegoogled op muurschilderingen en vond dayzys( of uhm...hoe heette die site ookalweer?) ongelofelijk mooi schilderen. Zij zit alleen vol tot februari 2015!
    Waar heeft jou vriendin deze schildering laten maken?

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb even een foto via fb gemaakt;)

15. maartje25

Dankjewel! We gaan haar maar eens mailen en vragen hoeveel zoiets kost want we vinden het wel super gaaf!

Deel Deze Pagina