Alles bij elkaar komen wij denk ik op zo'n 750,- uit. We hebben best veel dingen gekregen, met name kleertjes en beddengoed. Dat scheelt natuurlijk best veel. Sommige dingen heb ik weer flink geld aan uitgegeven, bijvoorbeeld gordijntjes, bekleding van het wiegje en het hemeltje. Dat was alles bij elkaar 150,- Goed ik ben dan ook een echte gordijnenzeikerd. Ik heb liever gordijnen van mooie stof en die mooi hangen en waar ik 10 jaar tevreden mee ben, dan iets waar ik minder tevreden mee ben. De stof voor het hemeltje was ook erg duur, maar is met de hand geborduurd en geverfd. Mijn vriend wilde heel graag die stof hebben. Het hemeltje zet ik wel weer over van het wiegje naar het ledikant. Dat scheelt wel. Liefs, Sonja
*Meubeltjes (ledikant, kast comode met plank erboven) 100 euro *Wandelwagen 60 euro *maxi coxi 125 euro overig uitzet (hydrofiel, rompers, badje, etc) 100 euro De meubeltjes en de wagen hebben we tweede hands. De maxicosi en de spullen van de uitzetlijst van de kraamzorg hebben we nieuw. als je het bij de hema koopt spaar je veel uit tov de prenatal.