Jaja, hij komt weer eens op tv. Geweldige film vind ik dit en ik ga m ook zeker zo weer kijken. Alleen moet ik s avonds wel alles bij mn bed checken of er geen spinnen zitten
nou daar kan ik dus echt niet tegen hè. Als ik al een plaatje zie met spinnen, dan heb ik mijn portie weer gehad hoor.. haha. Als de dood ben ik voor die beesten. Geef mij maar een slang!
mja ik vind het een geweldige film heb zelf ook vogelspinnen thuis enzo maar als ik daar naar zit te kijken... en laatse keer zat er dikke spin boven me op de muur nou ECHT niet dat ik hem er dan nog af haal he En normaal boeit me dat dus echt niet
Oh bah nee, daar kijk ik nog niet naar, dan slaap ik weer n week niet. Ben er echt als de dood voor...ieks
Hihi, ik vind t ook vreselijke beesten, maar die in die film helemaal. Wie zei ook alweer door dat het langer warm weer blijft....... de beestjes allemaal groter worden? JAKKES
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeh.... Deb wil je me niet zo laten schrikken met dat plaatje ik wordt hysterisch van die beestjes... Geef mij maar slangen (net als gupsie).
voned hem wel spannend maar keek wel effe een keer in me bed voor ik erin ging liggen... wat een film allemaal met je kan doen
Ik heb er ook naar gekeken, maar ik moet zeggen in mijn herinnering was hij veel enger , vond hem een beetje tegenvallen eigenlijk... wel leuke stukjes, maar niet zo eng dus als ik me dacht te herinneren.
Ik kroop dicht tegen m'n man aan, wat hij natuurlijk niet erg vond. Bah, ik hou niet van spinnen! Alleen als ik er aan denk al krijg ik de kriebels over m'n hele lijf! Weg met die beesten en slangen hoef ik ook niet!