totaal niet verwacht en toch zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door rensje, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee hallo meiden,
    Vanaf eind november zijn mijn mannetje en ik aan kindjes begonnen. Of in iedergeval het proberen te krijgen hiervan haaha.
    Vorige maand dacht ik echt ik ben zwanger... pijnlijke borsten, niet te genieten, veel pukkels. Maar mevrouw werd gewoon netjes op tijd ongesteld. Heb me vanaf dat moment gerealiseerd dat het best wel eventjes kun duren. Deze maand nergens last van geen pijnlijke borsten niet echt chaggie ook bijna geen pukkels. Ging er gewoon vanuit dat ik ongi zou worden. Alleen nu bleef wel de ongi uit... en had ik na mijn nod af en toe buikkrampen. Heb ik woensdag een test gedaan (predictor) en deze ga na een uurtje pas een licht lijntje. Dus had mezelf voorgenomen als ik zondag nog niet ongi ben doe ik een nieuwe test. Ben namelijk nooit echt overtijd, heb een regelmatige cyclus van 28 dagen.
    En vanmorgen samen met mijn mannetje een test gedaan (predictor) en toen kwam er na 2 minuten al een dikke tweede streep te staan.
    Dus volgens mij ben ik nu toch echt zwanger........ kan het alleen nog niet echt bevatten. Ben wel helemaal happy mee, ga ook de heletijd op de test kijken kan het gewoon niet geloven...JOEPIE BEN ZWANGER........
    hopelijk zijn er meer meiden die zich hierbij kunnen aansluiten ...!

2. Gefeliciteerd en snel zeg al in de 2e ronde.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    gefeliciteerd meid!

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    gefeliciteerd, geniet ervan!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefeliciteerd!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan!

8. Only me

Only me Niet meer actief

Ja hoor, er zijn gelukkig een hele hoop meiden die hetzelfde blije nieuws hebben ;)

Gefeliciteerd meid!

9. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Deel Deze Pagina